۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۷۰۳۸

مسیر دوگانه برای خنثی‌سازی تحریم‌ها

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی می‌تواند یکی از راه‌ها در زمینه خنثی‌سازی تحریم‌ها قلمداد شود که باید به آن توجه شود.
مسیر دوگانه برای خنثی‌سازی تحریم‌ها
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله فیروزی، با اشاره به راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها در کشور گفت: در زمینه خنثی‌سازی تحریم‌ها باید ۲ اتفاق مهم در کشور رخ دهد.

وی با بیان اینکه در اتفاق اول باید بکوشیم تا تمامی نگاه‌ها به ظرفیت‌های داخلی معطوف شود، اظهار داشت: ما باید از ظرفیت‌های داخل کشور استفاده کنیم چرا که ظرفیت‌های قوی در کشور داریم.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه ما در حوزه‌هایی از جمله دامداری، کشاورزی، صنایع و معادن توان زیادی داریم، بیان داشت: از این‌رو باید به ظرفیت‌های برشمرده شده توجه جدی داشت. این توجه باید حائز رفع موانعی باشد که باعث شده ما نتوانیم از این ظرفیت‌های استفاده کنیم.

بخشی از مقررات دست و پا گیر مانع کار این سرمایه‌گذاران شده است
فیروزی با بیان اینکه در حاضر سرمایه‌گذاران زیادی در کشور وجود دارند که حاضرند در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند، تأکید کرد: این در حالی است که بخشی از مقررات دست و پا گیر مانع کار این سرمایه‌گذاران شده است.
 
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی هم می‌تواند یکی دیگر از راه‌ها در زمینه خنثی‌سازی تحریم‌ها قلمداد شود، بیان داشت: به واسطه ظرفیت‌های بین‌المللی می‌توانیم روابطمان را با جهان تسهیل کنیم و این بدین معنا نیست که تمام نگاه ما منحصراً به سمت اروپا و آمریکا باشد چرا که ما ظرفیت‌های زیادی در غرب، شرق و همچنین در منطقه داریم که باید این موارد را مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۴۰:۳۸

27 Mar 2021