۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۷۰۲۹

کریستیانو رونالدو در حسرت زدن رکورد علی دایی

کریستیانو رونالدو با 102 گل نزدیک ترین تعقیب کننده شهریار فوتبال ایران است.
کریستیانو رونالدو در حسرت زدن رکورد علی دایی

به گزارش جهانبین نیوز، سه بازی ملی پرتغال در مرحله انتخابی جام جهانی از نگاه اغلب رسانه های دنیا فرصت مناسبی برای کریس رونالدو بود که فاصله خود را با علی دایی کم کند. رسانه های اروپایی حتی پیش بینی کرده بودند با توجه به فاصله فنی پرتغال با حریفان همگروه خود در بازی های مقدماتی جام جهانی، کریس رونالدو در همین سه بازی پیش رو هفت گل بزند و با علی دایی برابر شود.
اولین بازی از این سه بازی مقابل تیم ملی آذربایجان بود و خیلی ها انتظار هت تریک کریس رونالدو را می کشیدند اما در شبی که علی قربانی در ترکیب اصلی آذربایجان مقابل پرتغال به میدان رفت و در ورزشگاه خانگی یوونتوس که کریس رونالدو مثل کف دستش با این زمین آشناست، رقیب سرشناس علی دایی موفق به گلزنی نشد تا فاصله همچنان همان 7 گل باشد.
علی دایی با 109 گل زده همچنان بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال جهان است و کریستیانو رونالدو با 102 گل نزدیک ترین تعقیب کننده شهریار فوتبال ایران است.
پرتغال با نتیجه یک بر صفر آذربایجان را شکست داد. این برد با گل به خودی آذربایجانی ها ثبت شد. کریس رونالدو هنوز بازی های ملی دیگری را پیش رو دارد اما بازی با آذربایجان که فرصت خوبی برای کم کردن فاصله اش با علی دایی بود را از دست داد. علی قربانی در این دیدار 85 دقیقه برای آذربایجان بازی کرد.
انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۱:۲۷

25 Mar 2021