۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۷۰۲۸

اعلام سیاست وزارت علوم در نحوه برگزاری امتحانات پایان‌ترم

وزارت علوم با ارسال نامه‌ای به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر کاهش سهم آزمون در ارزشیابی امتحانات پایان ترم دانشجویان و برگزاری امتحانات حضوری در مناطق کم خطر تاکید کرد.
اعلام سیاست وزارت علوم در نحوه برگزاری امتحانات پایان‌ترم
به گزارش جهانبین نیوز، معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد؛ جهت‌گیری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به سمت آموزش الکترونیکی به منزله بهترین راه برای حفظ و استمرار آموزش در دوره همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ از سال گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.
از جمله آثار و پیامدهای این نوع آموزش موضوع نحوه ارزشیابی از میزان و کیفیت یادگیری دانشجویان بوده است، بر این اساس در حالی که فرصت مناسبی تا پایان ترم دانشجویان وجود دارد، انتظار می‌رود در دانشگاه‌ها به نحوی برنامه‌ریزی شود که با فرض استمرار وضعیت اضطراری در همه مناطق کشور تا پایان نیم‌سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای ارزشیابی مستمر از دانشجویان صورت پذیرد تا سهم آزمون پایان نیم‌سال در تعیین نمره نهایی دانشجو به میزان حداقلی تخفیف پیدا کند.
بر اساس تاکید وزارت علوم، در مناطق کم خطر از نظر همه‌گیری بیماری زمینه حضور دانشجویان برای شرکت در آزمون پایان ترم بررسی و مقدمات برگزاری امتحان حضوری در نظر گرفته شود.
همچنین تدبیر دانشگاه‌ها در برگزاری امتحانات حضوری باید با حفظ و مراعات دقیق همه پروتکل‌های بهداشتی و آخرین دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هماهنگ باشد.
انتهای پیام 1029/ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۵۵:۰۲

25 Mar 2021