۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۷۰۲۴

گلایه رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری از افزایش سفرهای نوروزی

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: علی‌رغم وضعیت شیوع کرونا در کشور به‌ویژه در چهارمحال و بختیاری و توصیه‌هایی که از سوی جامعه سلامت و نیروی انتظامی مبنی بر سفر نرفتن به مردم شد، باز هم شاهد افزایش ترددهای برون‌شهری هستیم.
گلایه رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری از افزایش سفرهای نوروزی
غلامعلی نوربخش رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: شعار نوروزی امسال راهور ناجا "پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت" بود.

وی افزود: علی‌رغم وضعیت شیوع کرونا در کشور به‌ویژه در چهارمحال و بختیاری و توصیه‌هایی که از سوی جامعه سلامت و نیروی انتظامی مبنی بر سفر نرفتن به مردم شد، باز هم شاهد افزایش ترددهای برون‌شهری هستیم.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری به شهروندان این استان و رانندگان توصیه کرد، چنانچه ضرورتی در تردد ندارند، برای آنکه از ابتلا به کرونا ایمن باشند، در خانه‌های خود بمانند و اقدام به سفر نکنند تا مبادا بعد از تعطیلات نوروزی شاهد افزایش شیوع بیماری در جامعه باشیم.

نوربخش عنوان کرد: مجدداً به رانندگانی که به هر دلیلی قصد سفر دارند تأکید می‌کنم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند چراکه متأسفانه در روزهای گذشته شاهد افزایش تصادفات از نوع واژگونی و جرحی در جاده‌های استان بودیم.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۷:۵۱

24 Mar 2021