۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۷۰۲۳
فرماندار شهرستان سامان:

روز طبیعت، از میزبانی گردشگران بومی و غیربومی معذوریم

فرماندار شهرستان سامان گفت: برای روز طبیعت محدودیت‌ها در شهرستان سامان بیشتر می‌شود تا جایی که از شهرستان‌های دیگر استان نیز امکان حضور گردشگر و مسافر در شهرستان سامان وجود نخواهد داشت.
روز طبیعت، از میزبانی گردشگران بومی و غیربومی معذوریم
کمال اکبریان فرماندار شهرستان سامان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: وضعیت این شهرستان نارنجی است و حضور گردشگران و مسافران در این شهرستان ممنوع است.

وی افزود: این نگرانی وجود دارد که وضعیت شهرستان سامان از نارنجی به قرمز تغییر رنگ پیدا کند.

فرماندار شهرستان سامان ادامه داد: به دلیل رنگ زرد سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری تردد در محورهای استان امکان‌پذیر است اما عبور و مرور در جاده‌های شهرستان‌های سامان جریمه 500 هزار تومانی به دنبال دارد.

اکبریان عنوان کرد: عده‌ای از مسافران به بهانه عبور وارد شهرستان سامان شدند ولی اُتراق کرده و ماندگار شدند که نیروی انتظامی هم بر اساس وظیفه‌ای که دارد این افراد را جریمه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تأکید شد اعمال جریمه 500 هزار تومانی با شدت بیشتری انجام شود و در هر ساعتی از شبانه‌روز خودروهای با پلاک غیربومی از سوی پلیس جریمه می‌شوند.

فرماندار شهرستان سامان از دیگر اهالی استان چهارمحال و بختیاری تقاضا کرد برای سلامتی خودشان هم که شده است به شهرستان سامان سفر نکنند.

اکبریان تأکید کرد: اهالی شهرستان سامان نیز باید همکاری‌های لازم را داشته باشند، دید و بازدیدهای عید نوروز را متوقف کنند تا با رعایت مردم بتوانیم موارد ابتلا را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: برای روز طبیعت محدودیت‌ها در شهرستان سامان بیشتر می‌شود تا جایی که از شهرستان‌های دیگر استان نیز امکان حضور گردشگر و مسافر در شهرستان سامان وجود نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان سامان یادآور شد: به مردم این شهرستان توصیه می‌شود حتی آن‌ها نیز برای روز طبیعت در خانه بمانند تا از موارد مبتلا در شهرستان کاسته شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۰:۳۸

24 Mar 2021