۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۴۷۰۲۲
کارشناس اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

باران و باد، پدیده غالب در روزهای آینده در چهارمحال و بختیاری

کارشناس اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از وقوع پدیده‌های باران و باد طی روزهای آینده در این استان خبر داد.
باران و باد، پدیده غالب در روزهای آینده در چهارمحال و بختیاری
مهرداد قطره کارشناس اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از امروز بعدازظهر به‌تدریج شاهد افزایش ابر در سطح استان خواهیم بود و این افزایش ابر تا روز شنبه ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: امشب شاهد آغاز بارش‌ها در سطح چهارمحال و بختیاری به‌ویژه نیمه شمالی و غربی در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان و به‌تدریج شهرکرد، سامان و دیگر مناطق استان خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شدت بارش‌ها برای امروز و فردا و در مناطق شمالی استان است، بارش‌ها بعضاً به‌صورت رگباری است که احتمال بالا آمدن سطح رودخانه‌ها، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

قطره عنوان کرد: به عشایر، دامداران و گردشگران توصیه می‌شود در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نکنند.

وی خاطرنشان کرد: از امروز عصر تا روز شنبه در بعدازظهرها شاهد وزش نسبتاً شدید باد خواهیم بود که احتمال سقوط اجسام در ارتفاعات و همچنین خسارت به ساختمان‌ها نیمه‌کاره و گلخانه‌ها وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به لحاظ دمایی افزایش نسبی دما را در استان داریم، امروز صبح شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه و لردگان با بیشینه دمای 21 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۳۳:۲۶

24 Mar 2021