۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۷۰۱۹
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

جمع‌آوری کمپ غیرمجاز گردشگری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری یک کمپ غیرمجاز گردشگری در محدوده کارون چهار شهرستان اردل خبر داد.
جمع‌آوری کمپ غیرمجاز گردشگری در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: گردشگرانی از استان اصفهان با حضور در حاشیه کارون چهار نسبت به برپایی کمپ اقدام کرده بودند.

وی افزود: این گردشگران با یک دستگاه اتوبوس به کارون چهار سفر کرده بودند و قصد داشتند چهار روز در محل اقامت کنند.

جوادی تصریح کرد: به همین منظور، کمپ غیرمجاز آنان جمع‌آوری و تذکر لازم به متولی این گروه داده شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجتمع تفریحی سرگرمی دوپلان شهرستان کیار در این استان تا اطلاع بعدی تعطیل شد، خاطرنشان کرد: این  مجتمع تفریحی سرگرمی به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیل شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری، تمامی تأسیسات و اماکن گردشگری استان در نوروز سال جاری تعطیل است.

جوادی بیان کرد: به دنبال تعطیل کردن مجتمع تفریحی سرگرمی دوپلان، بخشدار ناغان و دهیار دوپلان در شهرستان کیار نسبت به مسدود کردن جاده این مجتمع اقدام کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در ادامه یادآور شد: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۲۳۴ مورد بازرسی از تأسیسات گردشگری استان انجام شده است.

وی تأکید کرد: برای نظارت بر تأسیسات و مراکز مرتبط با حوزه گردشگری ۱۳ گروه تشکیل و فعال شده است.

جوادی تصریح کرد: این گروه‌ها در هر شبانه‌روز ۳۹ بازدید از مراکز اقامتی، مهمانسراها، بوم گردی‌ها، هتل‌ها، مجتمع‌های بین‌راهی، مراکز تفریحی، توریستی، و سفره‌خانه‌ها انجام می‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت به علت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی دو مورد تذکر به مراکز اقامتی داده شد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۴۳:۳۹

24 Mar 2021