۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
کد مطلب : ۴۷۰۱۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری؛

بازار مرغ در چهارمحال و بختیاری تامین است/ نگرانی از عدم کشتار و توزیع یکسان مرغ در استان همجوار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هیچگونه نگرانی در خصوص گوشت مرغ در بازار استان وجود ندارد.
بازار مرغ در چهارمحال و بختیاری تامین است/ نگرانی از عدم کشتار و توزیع یکسان مرغ در استان همجوار
به گزارش جهانبین نیوز؛ الله کرم نصیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از یک واحد مرغداری این استان که به همراه اعضای ستاد تنظیم بازار و دادستان مرکز استان، صورت گرفت، با اشاره به نگرانی کمبود گوشت مرغ گرم در سطح بازار، اظهار کرد: خوشبختانه هیچگونه نگرانی در خصوص گوشت مرغ در بازار استان وجود ندارد.

وی افزود: هم اکنون معادل ۷۰ تن مرغ آماده کشتار و توزیع در شهرستان های ده گانه استان مهیا شده که این میزان گوشت مرغ مازاد بر نیاز استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دلیل اصلی نگرانی در  کمبود و گرانی گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری، عدم کشتار و توزیع یکسان این فرآورده گوشتی در استان همجوار است که باعث شده بسیاری از  تولیدات گوشت مرغ به این استان ارسال شود.

نصیری بیان کرد: هیچ گونه مشکلی در رابطه با جوجه‌ریزی و تامین نهاده‌های مرغداری‌های چهارمحال و بختیاری وجود ندارد و با هر گونه اخلال در تحویل ندادن مرغ به کشتارگاه و ارائه نشدن آن به بازار، برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا پایان فروردین ماه، برنامه زمانبندی شده آماده و در اختیار کشتارگاه ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گذاشته می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: هم اکنون دو میلیون قطعه جوجه ریزی در استان انجام گرفته و ۱۳ هزار قطعه مرغ، آماده کشتار و توزیع در استان است.

نصیری خاطرنشان کرد: مردم از امروز می توانند خرید گوشت مرغ خود را به سهولت در بازار انجام دهند.

وی اضافه کرد: توقف و جلوگیری از خروج مرغ کشتار شده به استان های دیگر از مسائلی است که مورد تاکید بوده و تصویب شد، بنابراین  لازم است این مهم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری و دیگر متولیان امر به صورت  جدی‌ مدنظر  قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ساماندهی بازار گوشت استان به ویژه گوشت مرغ اولویت اول است و سپس توزیع گوشت مرغ به استان های همجوار انجام می شود.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۵:۲۶

24 Mar 2021