۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۷۰۱۷

گلایه‌مندی مردم شهرستان فارسان از کمبود مرغ در مراکز عرضه

عدم توانايي در مديريت و نبود نظارت کافي در مرحله توزيع مرغ در شهرستان فارسان موجب شده در روزهاي پاياني سال و سال جديد مردم شهرستان از کمبود مرغ در مراکز عرضه گلايه‎مند شوند.
گلایه‌مندی مردم شهرستان فارسان از کمبود مرغ در مراکز عرضه
به گزارش جهانبین نیوز؛ امسال هم حرف‌هاي مردم و صحبت‌هاي مسئولان باهم همخواني زيادي ندارد؛ مردم از ضعف نظارت‌ها گلايه‌مند هستند و مسئولان شرايط اقتصادي و کرونا را عامل اين موارد اعلام مي‌کنند، اما در اين ميان نظارت، حلقه گمشده بازار است؛ حلقه‌اي که موجب شده مردم در اين شرايط سخت با طعم گلايه و گراني سال جديد را آغاز کنند.
 
معمولاً روزهاي پاياني سال اکثر مردم براي تأمين اقلام موردنياز خود به‌خصوص مواد غذايي و خوراکي در تکاپوي خريد هستند، امسال اما موضوع کمي متفاوت بود! چراکه مصرف‌کننده باید برای دریافت بسياري از اقلام که شايد تا چند ماه پيش به‌وفور در هر مغازه و فروشگاه يافت مي‎شد ساعت‎هاي زيادي در صف‎هاي طولاني صرف کند؛ اقلامي هم چون روغن، مرغ و تخم‌مرغ که اين روزها براي مصرف‌کننده هم چون طلا کمياب و گران است.
 
گوشت مرغ به‌واسطه قيمت مناسب، پاي ثابت سبد معیشت خانوارهاي کم‌درآمد بود که به‌يک‌باره با افزايش قيمت از سفره ها حذف شد تا اين سفره ها بيش‌ از پیش کوچک شده و چيزي جز نان خالي در آن ها یافت نشود.

حيدري در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: صف‎هاي طولاني براي خريد اقلام ضروري در شأن مردم اين شهرستان و ايران اسلامي نيست؛ سؤال من و اکثر هم‌وطنان از مسئولان متولي اين است، واقعاً آن‌ها مشغول چه‌کاري هستند؟
 
درحالي‌که اکثر شهروندان شهرستان فارسان از کمبود مرغ در مراکز عرضه گلايه‎مند بودند اما مسئولين شهرستان معتقد هستند در شهرستان مشکلي در خصوص توزيع مرغ وجود نداشته و شهرستان بيشترين دريافت‌کننده مرغ در استان بوده است.
 
به گفته رئيس صنعت، معدن و تجارت شهرستان فارسان در روزهاي ۲۸ و ۲۹ اسفند بيش از ۵۰ تن مرغ در شهرستان توزيع‌شده است که اين مقدار نسبت به ميانگين مصرف شهرستان بسيار ناچيز است، شهرستان فارسان باوجود داشتن بيش از ۳۰ مرغداري متأسفانه با کمبود شديد مرغ در اين روزها مواجه است و اين کمترين انتظار از مسئولين شهرستان است که با پيش‌بيني وضع موجود اجازه ندهند شاهد اين‌چنين شرایطی در شهرستان باشيم و بسیاری از مردم، شب عيد به دنبال مرغ باشند.
 
درحالي‌که بيشترين توزيع مرغ عيد در شهرستان فارسان انجام‌شده است، به نظر مي‌رسد کمبود مرغ به دليل خريد مازاد بر مصرف و بيش از نياز شهروندان است.
 
سوم فروردين ۳ تن مرغ در شهرستان فارسان توزيع‌شده است، البته اين مقدار به‌هيچ‌وجه پاسخگوي نياز مردم نيست.
 
 
نظام توزيع کشور بيمار است و جاي سؤال است که چرا با اشراف تمام مسئولان بر اين امر، شاهد اتفاق خاصي در حوزه نظام توزيع نيستيم!

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۰۲:۳۳

24 Mar 2021