۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۷۰۱۰
کارشناس مسائل سیاسی؛

تنش های بازار ناشی از سوء مدیریت است / دولت تنها دنبال بهانه می گردد

علیرضا صادقی کارشناس مسائل اقتصادی گفت: در این دولت بهم ریختگی بازار بسیار زیاد بود و تنش های بازار ناشی از سوء مدیریت است.
تنش های بازار ناشی از سوء مدیریت است / دولت تنها دنبال بهانه می گردد
علیرضا صادقی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: ما چاره اي نداريم جز اينکه از توان ، انرژي ، پتانسيل هاي داخلي ، روحيه جوانان استفاده کنيم و اتفاقا" راه حل هم همين جا است.

وي با اشاره به اينکه به کارگيري ظرفيت هاي موجود داخلي لازم و ضروري است بيان داشت: ما مي توانيم در مسائل اقتصادي کشورمان همان طور که رهبر عزيزمان تاکيد کرده است از جوانان اهل علم و دانش و همچنين شرکت هاي دانش بنيان استفاده کنيم .

صادقی با اشاره به اينکه ما بايد اقتصاد مقاومتي را عملياتي کنيم ادامه داد: ما بايد از نگاه ليبرالي عبور کرده و نگاه ويژه به ظرفيت هاي داخلي داشته باشيم و بر اساس توانايي هاي داخلي برنامه ريزي کنيم .

همه قابليت ها در کشور موجود است تنها يک مديريت قوي ميخواهيم

کارشناس اقتصادي با اشاره به اينکه سرمايه ها و نيروي انساني در کشور ما موجود است تاکيد کرد: تنها يک مديريت عالي ميخواهيم تا تمام حلقه هاي موجود را بتواند بهم وصل کند.

صادقی با تاکيد بر اينکه نگاه بايد عوض شود بيان داشت: اگر نگاه مسئولان ما به اينکه بايد روابط خارجي با اروپا را ادامه دهيم عوض مي شد ما ميتوانستيم از ظرفيت کشورهاي هماسيه نيز به خوبي استفاده کنيم.

وي با تاکيد بر اينکه اشکال عمده ما بر اين است که فرمايشات رهبرمان را همان طور که ايشان مي فرمايند عملياتي نميکنيم و اين خود ضربه بزرگي را به ما وارد مي کند خاطر نشان کرد: دولت مردان ما دچار روزمرگي شده اند و همين امر موجب شده که فساد شکل گيرد و يک عده آدم زرنگ سوء استفاده کنند.

صادقی با بیان اینکه متاسفانه آشفتگی بازار نیز یکی از مشکلاتی است که داد مردم را در آورده است گفت: دولت بارها قول کنترل بازار را به مردم داده است اما آنچه که با چشم میبینیم هیچگونه مدیریتی در کنترل کردن بازار وجود ندارد.
 
وی با تاکید بر اینکه دولت باید از قبل کنترل کردن بازار را در دست می گرفت بیان داشت: تنظیم بازار تنها در شب عید فایده ای ندارد این تدبیر را باید خیلی قبل تر از آن انجام می دادند.
 
 صادقی سیاست های دولت در مسائل اقتصادی را غلط عنوان کرد و گفت: سیاست های دولت به گونه ای است که انگیزه احتکار و بر هم زدن بازار در آن زیاد است .
 
وی خاطر نشان کرد: نیاز است که کالاهای اساسی مردم در بازار به وفور پیدا شود که مردم دچار سرگردانی نشوند و تنشی در بازار ایجاد نشود.
 
صادقی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر قدرت خرید مردم بسیار کاهش پیدا کرده و اختلاف طبقاتی بسیار زیاد شده است  به گونه ای که عده ای از مدیران حقوق های نجومی دریافت کرده اند و روز به روز بر ثروت آن ها افزوده  و عده ای روز به روز فقیر تر شده اند .
 
 انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۲:۲۵

23 Mar 2021