۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۴۷۰۰۷

تبریک فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به مناسبت سال نو

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری سال نو را تبریک گفت.
تبریک فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  چهارمحال و بختیاری به مناسبت سال نو
به گزارش جهانبین نیوز ؛  فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  چهارمحال و بختیاری سال نو را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛ 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
« یا مقلّب القلوب والابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار،
یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال »
 
در این ایام نورانی و در سالی که مزین شده به بیان وکلام رهبری باعنوان سال تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو، از تلاش ها و خدمات ارزشمند یکایک همرزمان و همکاران عزیزم صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
 
و شما سپاهیان و بسیجیان عزیز در سال ۱۴۰۰  باید با  قدرت به فعالیت های شایسته خود ادامه دهید.
 
و وظیفه شما عزیزان دو چندان شده است و باعث افتخار است که مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت روز پاسدار فرمودند : سلام مرا به همه پاسداران برسانید، ان شاءالله موفق باشید.
 
شما سپاهیان و بسیجیان طی یک سال گذشته برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی و کمک مومنانه کارهای شایسته و قابل تقدیری انجام داده اید ‌و همچنین  در عرصه‌های خطیر اقتصاد  مقاومتی، محرومیت زدایی، پیروزی‌های پی در پی رزمندگان ما در جبهه مقاومت اسلامی و ...،همه و همه امید بخش و راهگشا باشید.
 
 سال ۱۴۰۰ را در حالی آغاز می‌کنیم که با تکیه بر عنایات ذات اقدس الهی و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مؤمنانه فرماندهان، مدیران و آحاد پاسداران و بسیجیان سلحشور و جان برکف به دستاوردها و موفقیت‌های قابل توجه و بدیعی در عرصه دفاع که پشتوانه‌های عظیمی برای تقویت امنیت ملی و قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات معاندین و بدخواهان است، دست یافته‌ایم که صد البته تداوم و استمرار حرکت در این مسیر پرافتخار و فتح قله‌هایی رفیع تر، نیازمند تدبیر، برنامه ریزی، تلاش و همتی مضاعف از سوی تمامی شما عزیزان است و اینجانب امید و اطمینان دارم که به حول و قوه الهی و با همت والای رزمندگان غیور اسلام، در سال پیش رو  با همت این دلاور مردان سایر قله‌های اقتدار و پیشرفت یک به یک فتح خواهند شد.
 
اینجانب ضمن تشکر از زحمات خالصانه تمامی رزمندگان عزیز سپاه، امیدوارم سال جدید به لطف حضرت حق و عنایت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) سالی پر از خیر و برکت و سلامتی برای همه شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان باشد و خداوند متعالخ همه ما را بر انجام وظایف و مسئولیت هایمان موفق بدارد. ان شاء الله.
 
سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری (فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع))

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۵۸:۲۳

20 Mar 2021