۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۶۹۹۴
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری خبر داد

عرضه میوه تنظیم بازار در ۶۰ غرفه/ مردم تخلفات را به ۱۲۴ گزارش دهند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: میوه تنظیم بازار در 60 غرفه استان عرضه می شود و مردم اگر جایی تخلفی مشاهده کردند به تلفن 124 گزارش کنند تا بازرسان با حضور در محل رسیدگی کنند.
عرضه میوه تنظیم بازار در ۶۰ غرفه/ مردم تخلفات را به ۱۲۴ گزارش دهند
جهانبخش مرادی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حاشیه بازدید از انبار و سردخانه شهید بهشتی شهرکرد و نظارت بر کیفیت میوه تنظیم بازار شب عید در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور تنظیم بازار میوه شب عید استان اقدام به تامین 550 تن سیب و پرتقال کرده است.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار قیمت سیب سمیرم را هر کیلو 10 هزار و 200 و پرتقال تامسون شمال هر کیلو 11 هزار و 300 تومان قیمت گذاری کرده است تصریح کرد: این میوه ها در 60 غرفه استان عرضه می شوند و این توزیع ادامه دارد.

مرادی ادامه داد: مردم نگران کمبود میوه شب عید نباشند هیچگونه کمبود میوه ای نداریم و اگر جایی تخلفی مشاهده شد به تلفن 124 گزارش کنند تا بازرسان با حضور در محل رسیدگی کنند.

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به نظارت بر بازار یادآور شد:  بازرس های مقیم در غرفه ها نظارت بر اجرای قوانین را انجام می دهند و خودمان هم صبح و عصر سرکشی را در دستور کار داریم، قیمت ها به صورت مشخص بر روی تابلو نصب شده است.

وی ادامه داد: تنظیم بازار عرضه سیب و پرتقال از بیست و هفتم اسفند آغاز شده است و تا بعد از عید هم ادامه دارد.

مرادی با اشاره به کیفیت سیب و پرتقال ارائه شده در طرح تنظیم بازار تاکید کرد:  ما تنها استانی هستیم که سیب زرد خریداری کردیم چون کیفیت بهتر و ماندگاری بالاتری دارد.

وی ادامه داد: اولویت توزیع میوه برای ما تا شب عید است، قطعا اگر میوه بماند بعد از عید هم عرضه خواهیم داشت.

مردای گفت: تا این لحظه با نظارت های صورت گرفته و گزارش های تلفن 124 هیچگونه شکایتی مبنی بر وقوع تخلف ثبت نشده اما در صورت وجود تخلف سرکشی صورت گرفته و با غرفه دار برخورد می شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۶:۲۲

18 Mar 2021