۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۶۹۹۲
مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

حضور فعال بسیجیان در توزیع میوه شب عید/ کیفیت میوه‌های طرح تنظیم بازار مطلوب است

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: از میوه های تنظیم بازار شب عید از سردخانه شهید بهشتی شهرکرد بازرسی شد، کیفیت پرتقال و سیب ها نسبتا خوب بود و برخی اخبار که در فضای مجازی وجود دارد فقط در حد شایعه است.
حضور فعال بسیجیان در توزیع میوه شب عید/ کیفیت میوه‌های طرح تنظیم بازار مطلوب است
اردشیر حیدری مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حاشیه بازدید از انبار و سردخانه شهید بهشتی شهرکرد و نظارت بر کیفیت و کمیت میوه های تنظیم بازار شب عید در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در 17 ربیع، قرارگاه 17 ربیع در این استان به ریاست سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه و دبیری سازمان بسیج اصناف تشکیل شد.

وی ادامه داد: این قرارگاه با همکاری و همراهی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و سازمان بسیج حقوقدانان، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و صنعت و سازمان بسیج ادارات کار خود را آغاز کرد.

حیدری یکی از ماموریت های مهم قرارگاه 17 ربیع را تشدید نظارت و بازرسی از بازار به کمک سازمان صمت عنوان و خاطرنشان کرد: همکاری به این صورت است که کار نظارت بر بازار همچنان بر عهده خود سازمان صمت بوده و بسیجیان منتخب پنج قشر در بازرسی ها به کارگیری شدند.

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) اضافه کرد: هدف اصلی این طرح کنترل و نظارت بیشتر بر بازار است و در آن سعی بر این است که از سودجویی دلالان جلوگیری شود و کلیت هدف بسیج اصناف کنترل قیمت ها و نظارت و رصد بازار از تولید تا مصرف است.

وی افزود: در همین راستا تفاهم نامه ای فی مابین سازمان صمت استان و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) منعقد و مقرر شد بسیجیان پس از آموزش در تیم های نظارتی مشغول به کار شوند و حدود سه ماه است که این کار به صورت هفتگی و روزانه درحال انجام است.

حیدری با اشاره به اینکه 220 نفر از بسیجیان در استان و 120 نفر نیز در مرکز استان به سازمان صمت معرفی شدند، یادآور شد: این افراد همه روزه با تیم های نظارتی همراهی دارند.

وی با اشاره به توزیع میوه شب عید گفت: از این میوه ها از سردخانه شهید بهشتی شهرکرد بازرسی شد و کیفیت پرتقال و سیب ها خوب بود و برخی اخبار که در فضای مجازی وجود دارد فقط در حد شایعه است و نسبت به سال قبل کیفیت میوه ها بسیار خوب است و به صورت منظم درحال توزیع در سطح شهرستان ها هستند.

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: باتوجه به توزیع میوه قیمت ها در بازار مناسب تر شده است و مسئولان باید تلاش کنند قیمت ها را کنترل کنند، نظارت های ما همچنان ادامه دارد و در تعطیلات تشدید خواهد شد و همچنان تداوم دارد.

وی افزود: بسیجیان حاضر در این طرح موارد تخلف، گران فروشی و احتکار را به سازمان بسیج اصناف یا اداره صمت و بازرسی اتاق اصناف اطلاع می دهند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۸:۳۷

18 Mar 2021