۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۶۹۸۸
همزمان با روز پاسدار؛

اهتزاز پرچم متبرک سالار شهیدان و قمربنی هاشم (ع) در شهرکرد

به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز، پرچم متبرک در میدان های امام حسین و قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد به اهتزاز درآمد.
اهتزاز پرچم متبرک سالار شهیدان و قمربنی هاشم (ع) در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با سوم شعبان، سالروز میلاد حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، بعلت شرایط کرونایی آئین اهتزاز پرچم متبرک در میدان های امام حسین و قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد با حضور جمع محدودی از پاسداران سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز، یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و  مدافعان حرم بخصوص سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و گفت: پرچم امام حسین علیه السلام در طول تاریخ بالا بوده و امروز ما پاسداران انقلاب در این میدان جمع شده ایم تا با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدای عزیز تجدید میثاق کنیم.

سردار علی محمد اکبری، افزود: انتساب سوم شعبان روز میلاد باسعادت حضرت امام حسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار، تاج کرامتی است که به نام ما پاسداران و به نام شهدای عزیز ما و شهید بزرگوارمان مکتب حاج قاسم سلیمانی زده شده است.

وی با تبریک روز پاسدار، ادامه  داد: آمادگی داریم همچون سالهای گذشته در ارتباط با مأموریت های متعدد که به پاسداران در تمامی زمینه ها و تمامی مأموریت هایی که نیاز انقلاب بوده انجام وظیفه کنیم، چرا که حفظ انقلاب و دستاوردهای آن مأموریت اصلی سپاه است.

این مقام ارشد نظامی، تصریح کرد: پاسداران در طول 42سال گذشته از عمر بابرکت انقلاب اسلامی نشان داده اند که هرجایی نیاز به حضور آنان بوده، در عرصه های مختلف حضور پیدا کرده اند و قطع یقین در آینده نیز این راه ادامه خواهد داشت.

وی، به شرایط کرونایی جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا نتوانستیم برنامه هایی که در سالهای گذشته به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز اجرا می شد،  به صورت میدانی در خدمت جانبازان سرافراز داشته باشیم؛ اما امروز به مناسبت میلاد امام حسین علیه السلام و حضرت عباس علیه السلام، در دومیدان اصلی شهرکرد پرچم متبرک توسط پاسداران سبزپوش سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به اهتزاز درآمد تا با آرمان های شهدای عزیز و انقلاب تجدید میثاق کنیم.

سردار اکبری، با قدردانی از همراهی و همکاری مردم و پشتیبانی مسئولین استان چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مقابله با کرونا، گفت: توسط مردم باسخاوت استان چهارمحال و بختیاری و نهادهای حمایتی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بیش از 100 میلیارد تومان کمک مؤمنانه جمع آوری و  در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار گرفته و این راه تا دفع کامل ویروس و رفع نیازهای آسیب دیدگان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با تقدیر از حضور تعدادی از مسئولان و پاسداران حاضر در میدان امام حسین علیه السلام بویژه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و ...، از تلاش های ارزشمند پاسداران سپاه استان چهارمحال و بختیاری در یکسال گذشته برای اجرای مأموریت های محوله به نحو احسن، تشکر کرد.

گفتنی است؛ امروز به مناسبت سوم شعبان روز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار،  پرچم متبرک امام حسین علیه السلام در میدان امام حسین شهرکرد و پرچم متبرک قمربنی هاشم علیه السلام در میدان قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد با حضور تعدادی از مسئولان و پاسداران سپاه استان چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درآمد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۰۳:۳۹

17 Mar 2021