۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۶۹۷۸
فرمانده انتظامي شهرستان فارسان:

برخورد سخت با هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری/ شیرینی پايان سال را به کام خود و خانواده‌مان تلخ نکنيم

فرمانده انتظامي شهرستان فارسان گفت: هماهنگي با دستگاه قضايي شده بدون تعارف و اغماض باکساني که در چهارشنبه آخر سال خطوط قرمز پليس يعني نظم و امنيت و آرامش مردم شهرستان فارسان را بر هم بزنند برابر با مقررات و قوانين برخورد سخت و جدي خواهد شد.
برخورد سخت با هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری/ شیرینی پايان سال را به کام خود و خانواده‌مان تلخ نکنيم
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ غلامعلي شکري، ضمن تبريک پيشاپيش سال نو از همه‌ي شهروندان گرامي درخواست داريم. خانواده‌ها هشدارهاي پليس را در زمينه‌ي چهارشنبه‌سوري را جدي بگيرند.
 
وي افزود: از نگهداري و استفاده از مواد محترقه -منفجره و وسايل آتش‌بازي حتي استاندارد به‌منظور پيشگيري از هرگونه حادثه احتمالي جدا خودداري شود.
 
شکری تصريح کرد: در صورت اطلاع از خريد و فروش و توزيع مواد آتش‌زا و رفتارهاي ناهنجار توسط افراد متخلف مراتب را به پليس ۱۱۰ اطلاع دهيد.
 
وي بيان داشت: خريد، نگهداري، حمل، توزيع و فروش مواد محترقه و منفجره جرم است و متخلفان مطابق ماده ۱۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مجازات خواهند شد.
 
شکری اظهار داشت: با هماهنگي خوبي که با دستگاه محترم قضايي شده بدون تعارف و اغماض باکساني که خطوط قرمز پليس يعني نظم و امنيت و آرامش مردم عزيز شهرستان فارسان را بر هم بزنند برابر با مقررات و قوانين با آنان برخورد سخت و جدي خواهد شد و اگر فعاليت آن‌ها با خودرو باشد خودروي آنان تا پايان تعطيلات متوقف خواهد شد.

وي در پايان ضمن توجه به هشدارهاي اعلامي و رعايت نکات ايمني توسط شما خانواده‌هاي محترم تلاش کنيم لحظات شيرين و پرخاطره پايان سال را به کام خانواده و خودمان تلخ نکنيم.

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۳۰:۲۷

16 Mar 2021