۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۴۶۹۶۳
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد خبر داد

مهار آتش‌سوزی و نشت گاز در شرکت تولید مواد شیمیایی قطب صنعتی شهرکرد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: عملیات امدادرسانی به شرکت تولید مواد شیمیایی توسط آتش‌نشانان شهرکردی از نشت گاز و انفجار جلوگیری کرد.
مهار آتش‌سوزی و نشت گاز در شرکت تولید مواد شیمیایی قطب صنعتی شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ عنایت‌الله راهنورد سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با اعلام خبر مهار آتش‌سوزی و نشست گاز در شرکت تولید مواد شیمیایی قطب صنعتی شهرکرد اظهار کرد: : پیرو تماس از سوی کارکنان شرکتی واقع در قطب صنعتی شهرکرد، نیروهای مستقر در ایستگاه خیابان شریعتی به‌ سرعت به محل حادثه اعزام شدند و با کمک پرسنل از انتشار گازهای شیمیایی و هدررفت مواد جلوگیری به عمل آمد. 

وی افزود: اگرچه قطب صنعتی در محدوده‌ی شهر و در حیطه خدمات‌رسانی این سازمان قرار ندارد، اما آتش‌نشانان برحسب وظیفه و حس نوع‌دوستی اقدامات لازم را در خصوص مهار آتش‌ انجام دادند. 

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد بیان کرد: یکی از آتش‌نشانان سازمان مخزنی را که سوپاپ اطمینان آن دچار حادثه شده بود و هر لحظه ممکن بود مشکلات جبران‌ناپذیری را ایجاد کند، سریعا با تجهیزات موجود در  ایستگاه، شیرهای ورودی مواد اولیه را مسدود و شرکت را از یک حادثه خطرناک نجات داد.

راهنورد گفت: خوشبختانه با حضور به‌موقع و تلاش آتش‌نشانان این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشته است.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۹:۴۳:۴۳

14 Mar 2021