۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۶۹۵۸
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

دفاعیات شهرداری از پروژه زیرگذر و روگذر میدان معلم ارائه شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: پروژه زیرگذر و روگذر میدان معلم براساس مصوبه اعضای شورای اسلامی پیگیری کرده‌اند بنابراین حذف و یا کاهش میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه کار درستی نیست و می‌طلبد در این راستا شهرداری دفاعیات خود را در صحن علنی شورا ارائه کند.
دفاعیات شهرداری از پروژه زیرگذر و روگذر میدان معلم ارائه شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرهاد رئیسی در سیصد و سی و پنجمین شورای علنی با اشاره به فرارسیدن نوروز اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم در یک سال گذشته تنش‌ها و فشارهای زیادی را متحمل شده‌اند، بنابراین زیباسازی شهر در ایام نوروز می‌تواند در روحیه و ایجاد انگیزه برای شهروندان موثر باشد.
 
وی افزود: می‌طلبد شهرداری در راستای جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در مسیر ناحیه غرب، جاده دانشگاه آزاد و پمپ بنزین اهتمام ویژه داشته باشد و باتوجه به وضعیت کرونا و افزایش میزان تولید زباله شهروندان در ایام پایانی سال نسبت به جمع‌آوری سریع زباله‌ها اقدامات لازم صورت پذیرد. 
 
رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول، برپایی کارناوال شادی و گل‌کاری سطح شهر ازجمله اقداماتی است که شهرداری در ایام نوروز انجام می‌دهد، بیان کرد: نظافت پارک‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و بازدید میدانی شهردار از فضاسازی شهری انجام شود.
 
رئیسی ادامه داد: برپایی کارناوال شادی با رعایت کامل مسائل بهداشتی ضروری است چراکه با خاطرات قدیم مردم عجین شده و می‌تواند در ایجاد روحیه شاد تاثیرگذار باشد. 
 
وی با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری شهرکرد گفت: کلیات بودجه ۴۱۰ میلیارد تومانی شهرداری مورد تایید شورای اسلامی است اما در هزینه‌کرد آن مباحثی از سوی برخی اعضا وجود دارد. 
 
رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه شهرداری شهرکرد پروژه زیرگذر و روگذر میدان معلم را براساس مصوبه اعضای شورای اسلامی پیگیری کرده‌ است بنابراین حذف و یا کاهش میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه کار درستی نیست و می‌طلبد در این راستا شهرداری دفاعیات خود را در صحن علنی شورا ارائه کند. 
 
طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به برنامه‌های شهرداری در ایام پایانی سال با بیان اینکه ایجاد طراوت و شادابی در شهر باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: همیشه نباید برای اجرای طرح‌های نشاط‌آور و نوروزی از هزینه‌های گزاف بهره‌مند شد چراکه با هزینه کمتر و با اعمال سلیقه خوب، طرح‌های مطلوبی را در مبلمان شهری می‌توان اجرا کرد. 
 
علیرضا توکلی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه بیان داشت: اجرای طرح‌های ضروری نظیر اجرای طرح پساب بهرام‌آباد و ادامه کمربندی ۱۵ خرداد در بودجه پیش‌بینی  و اجرای طرح‌هایی همچون زیرگذر و روگذر میدان معلم در دستور کارهای بعدی قرار گیرد. 
 
بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه گفت: با توجه به اینکه در میدان معلم یک ترافیک سنگین ایجاد می‌شود بنابراین اجرای پروژه زیرگذر و روگذر امری ضروری است و می‌طلبد اعضای شورای اسلامی با کارشناسان تخصصی در حوزه ترافیک در این خصوص مناظره، گفتگو و مشاوره کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۹:۵۴

14 Mar 2021