۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۶۹۵۳
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خبر داد

اجرای مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) از اجرای مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه هم‌زمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
اجرای مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در حاشیه مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه هم‌زمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه قرارگاه استانی به همت و تلاش همه مجموعه‌ها اعم از خیرین، مردم نیک‌اندیش این استان، سازمان بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفین و... انجام شد.

وی ادامه داد: به مناسبت بعثت پیامبر بزرگ اسلام و همچنین پایان سال و عید باستانی نوروز کمک‌های معیشتی توسط مجموعه‌های ذیل قرارگاه استانی تهیه و در اختیار نیازمندان، محرومان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در شهرستان‌های ده‌گانه چهارمحال و بختیاری قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) عنوان کرد: در مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه بالغ‌بر 15 میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شده و به نسبت جمعیت هر شهرستان تقسیم می‌شود.

اکبری خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه بیش از 100 میلیارد تومان توسط مردم خیر چهارمحال و بختیاری و نهادهای حمایتی جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها شامل بسته‌های معیشتی، بهداشتی و همچنین تهیه جهیزیه هستند، همچنین کمک به مراکز درمانی خصوصاً بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های این قرارگاه بود که تاکنون به‌صورت کامل انجام شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) یادآور شد: مردم چهارمحال و بختیاری لیاقت و شایستگی کمک‌های بیشتر را دارند، لذا مجدد از مردم نوع‌دوست این استان تقاضا می‌کنم تا زمانی که ویروس منحوس کرونا ریشه‌کن شود کمک‌های خود را ادامه دهند.

اکبری تأکید کرد: پایگاه‌های بسیج، مساجد و دفاتر ائمه جمعه آمادگی جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم چهارمحال و بختیاری را دارند.

وی بیان کرد: پیش‌بینی شده است مرحله چهارم رزمایش کمک‌های مؤمنانه با یاری و پشتیبانی مردم چهارمحال و بختیاری در ماه رمضان اجرا شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۱:۱۰

13 Mar 2021