۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۶۹۴۵

حضور میدانی مسئولان چهارمحال و بختیاری جهت کنترل بازار مرغ

در راستای تامین گوشت سفید و نیاز بازار و همچنین مقابله با هر گونه تخلف مسئولان استانی با هدف تشدید نظارت بر کشتارگاه‌های دام و طیور با حضور میدانی از روند کشتار طیور از مرغداری تا کشتارگاه بازدید کردند.
حضور میدانی مسئولان چهارمحال و بختیاری جهت کنترل بازار مرغ
به گزارش جهانبین نیوز؛ در راستای تامین گوشت سفید و نیاز بازار و همچنین مقابله با هر گونه تخلف مسئولان استانی با هدف تشدید نظارت بر کشتارگاه‌های دام و طیور با حضور میدانی از روند کشتار طیور از مرغداری تا کشتارگاه بازدید کردند.

این بازدید با حضور الله کرم نصیری معاون امور اقتصادی استاندار، عطاءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، مهدی عسگری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیسی مدیرکل دفتر امور اقتصادی استاندار، مردانی معاون بهبود تولید دامی استان و صالحی معاون اداره کل دامپزشکی، صورت گرفت.

با تخلفات بازار عرضه مرغ بشدت برخورد می‌شود

در این بازدید الله کرم نصیری معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در روزهای پایانی سال و ایام نوروز تامین گوشت مرغ بازار است که در این راستا با هرگونه تخلف بشدت مقابله خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت دلال گری و واسطه گری جای قانون را بگیرد

تولید باید منافع تولیدکننده و نیاز مصرف‌کننده را تامین کند

عطاءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز افزود: هیچ‌گونه مشکلی در رابطه با جوجه‌ریزی و تامین نهاده‌های مرغداری‌های استان نداشته‌ایم و با هرگونه اخلال در عدم تحویل مرغ به سن رسیده به کشتارگاه و ارائه آن به بازار برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما طرفدار تولید هستیم افزود: روند تولید باید به گونه ای باشد که منافع تولیدکننده و نیاز مصرف‌کننده همزمان تامین شود.

دستگاه قضا بی‌قانونی و اخلال در نظام اقتصادی و بازار را برنمی‌تابد

در ادامه عسگری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: مرز حریم های انسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رعایت قانون و پرهیز از قانون شکنی است و دستگاه قضایی هیچ گونه بی قانونی و اخلال در نظام اقتصادی و بازار را که منجر به نارضایتی عمومی بشود برنمی تابد.

وی ادامه داد: اخلال گران بدانند دستگاه قضایی با جدیت تمام همانگونه که از تولید کننده حمایت می‌کند از حقوق عامه مردم و مصرف کنندگان نیز حمایت می‌کند.

مردم تخلفات را به تعزیرات گزارش کنند

رئیسی مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری نیز از مردم خواست با مدیریت خرید خود در ایام منتهی به عید نوروز نسبت به تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنند و هرگونه تخلف را به تعزیرات استان گزارش دهند.

سلامت گوشت مرغ بازار اولویت دامپزشکی استان است

در انتها صالحی معاون اداره کل  دامپزشکی استان تاکید کرد: سلامت گوشت مرغ بازار از اولویت های این اداره است و هیچ گونه مشکلی تا کنون در این خصوص نداشته ایم.

وی تصریح کرد:  روند سلامت در تولید گوشت مرغ از هنگام جوجه ریزی تا کشتارگاه و سپس بازار تحت کنترل کارشناسان و بازرسان این اداره کل است و مردم با اطمینان کامل نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر  و دارای مجوز تامین کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۰۷:۲۲

13 Mar 2021