۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۵
کد مطلب : ۴۶۹۴۱
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

واکسیناسیون گروه های حساس در چهارمحال و بختیاری در برابر کرونا/ واکسینه سالمندان از ۲۰ اسفندماه

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از واکسیناسیون گروه های حساس در این استان در برابر ویروس کرونا خبر داد.
واکسیناسیون گروه های حساس در چهارمحال و بختیاری در برابر کرونا/ واکسینه سالمندان از ۲۰ اسفندماه
سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛ اظهار کرد: در مراکز اقامتی این استان، از روز گذشته واکسیناسیون سالمندان آغاز شد.

وی افزود: واکسیناسیون سالمندان در برابر ویروس کووید_19 بر اساس سند ملی در فاز اول آن در چهارمحال و بختیاری انجام می شود.

جزایری با بیان اینکه هماهنگی های لازم با سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری جهت واکسیناسیون تمامی سالمندان که در مراکز اقامتی و آسایشگاه های این استان نگه داری می شوند، صورت گرفته است، اضافه کرد: واکسینه سالمندان از بیست اسفندماه ۹۹، آغاز شده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه افرادی که در خط اول سلامت با بیماری کرونا مقابله می کنند ازجمله گروه هایی بودند که در فاز اول واکسن کرونا دریافت کردند، ادامه داد: این افراد شامل آن دست از افرادی می شوند که در بخش های ICU و کرونای بیمارستان و اورژانس مشغول به خدمت هستند.

وی عنوان کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ در چهارمحال و بختیاری گروه دیگری بودند که بر اساس دستورالعمل ابلاغی در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند.

جزایری یادآور شد: جانبازان شیمیایی و جانبازان بالای ۵۰ درصد نیز در مرحله اول به صورت کامل در برابر ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۰۵:۱۵:۵۸

12 Mar 2021