۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۶۹۳۰

بهره‌مندی دانش‌آموزان از ظرفیت راهیان نور مجازی در بستر سامانه شاد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته به‌واسطه شیوع بیماری کرونا از فرصت اردوهای راهیان نور محروم بودیم اما امسال طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد همه دانش‌آموزان از طریق سامانه شاد از یادمان‌ها، آثار، زندگینامه شهدا و... بهره‌مند شوند.
بهره‌مندی دانش‌آموزان از ظرفیت راهیان نور مجازی در بستر سامانه شاد
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرج‌الله اعرابی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در سال‌های گذشته 8 هزار نفر از دانش‌آموزان این استان راهی مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شدند.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان علاوه بر آشنایی با وقایع دفاع مقدس و جزییات عملیات‌های انجام شده در بحث روایتگری‌ها شرکت کرده و از یادمان‌های هشت سال جنگ تحمیلی دیدن کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اردوهای راهیان نور به‌ویژه روایتگری‌ها به‌گونه‌ای برگزار می‌شد که دانش‌آموزان از حال و هوای معنوی حاکم در آن‌ها بهره‌مند می‌شدند.

اعرابی خاطرنشان کرد: سال گذشته به‌واسطه شیوع بیماری کرونا از فرصت اردوهای راهیان نور محروم بودیم اما امسال طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد همه دانش‌آموزان از طریق سامانه شاد از یادمان‌ها، آثار، زندگینامه شهدا و... بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: از امروز به مدت یک هفته راهیان نور مجازی در بستر سامانه شاد آغاز شده است که مسؤولان مدرسه، معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند از این بستر استفاده و از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این خصوص استفاده کنند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۹:۴۸

9 Mar 2021