۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۶۹۲۱
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری:

۳۴ مرکز مثبت زندگی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

نرگس عسکری با بیان اینکه امروز در کشور ۲ هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت زندگی به طور همزمان راه‌اندازی شد گفت: از این تعداد ۳۴ مرکز در چهارمحال و بختیاری هستند و با توجه به نیاز مددجویان در آینده سه مرکز دیگر را نیز افتتاح خواهیم کرد.
۳۴ مرکز مثبت زندگی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ نرگس عسکری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان ۲ هزار و ۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در سراسر کشور اظهار کرد: ۱۹ سال پیش مقرر شد که خدمات بهزيستي به‌گونه‌ای در محل زندگی مددجویان ارائه شود که دسترس‌پذیر راحت‌تری برای آنان داشته باشد و حداقل تردد را برای مددجویان داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه امروز در کشور ۲ هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت زندگی به طور همزمان راه‌اندازی شد تصریح کرد: از این تعداد ۳۴ مرکز در چهارمحال و بختیاری هستند و با توجه به نیاز مددجویان در آینده سه مرکز دیگر را نیز افتتاح خواهیم کرد.
 
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از ارائه ۲۲ خدمت بهزیستی در این مراکز در سطح یک خبر داد و افزود: در همین راستا نیاز مراجعه مددجویان به بهزیستی‌های شهرستان و استان را مرتفع می‌کند.
 
عسکری خاطرنشان کرد: مددکاران که در مراکز مثبت زندگی به‌کارگیری شدند مشکلات مددجو را پیگیری کرده و سرکشی مدام به منزل مددجو خواهند داشت.
 
وی بیان داشت: در این استان ۱۱۸ نفر به‌کارگیری شدند که از این تعداد ۲۲ نفر مددجویان سازمان بهزیستی هستند و اغلب افراد به‌کارگیری شده در این مراکز دارای مدارک لیسانس و فوق لیسانس هستند.
 
عسکری وضعیت بکارگیری این مراکز را از طریق واگذاری به بخش خصوصی دانست و اضافه کرد: دولت برای این مراکز یارانه‌ای درنظر گرفته است و ماهانه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.
 
وی ادامه داد: ارائه خدمات در این مراکز در بستر الکترونیک است و تقسیم مددجویان براساس موقعیت جغرافیایی بوده و محل سکونت آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۵۳:۴۶

8 Mar 2021