۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۶۹۲۰
معاون سازمان صمت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

نظارت ویژه بر کیفیت آرد و نان/ برخورد با تخلفات احتمالی گران فروشی در بازار

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت ویژه بر بحث آرد و نان انجام می‌گیرد، چراکه نان قوت غالب مردم چهارمحال و بختیاری بوده لذا مسئله بسیار مهمی است.
نظارت ویژه بر کیفیت آرد و نان/ برخورد با تخلفات احتمالی گران فروشی در بازار
غلامرضا قائدامینی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبی نیوز؛ اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در دستور کار است و به جد دنبال می‌شود برخورد با تخلفات احتمالی گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه کالا و... است.

وی افزود: تخلفات ذکر شده اقلب  که از طریق کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی اعلام می‌شود، و وظیفه برخورد با ان به عهده معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شکایت‌های مردمی به چند صورت تلفنی، کتبی و حضوری انجام می‌شود، برای رفاه حال شهروندان به دلیل شرایط خاص کرونا افرادی که شکایتی دارند می‌توانند از طریق شماره‌گیری 124 مراتب اعتراض خود را اعلام کنند.

قائدامینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نظارت ویژه بر بحث آرد و نان موضوع بسیار مهمی است، آرد و نان قوت غالب مردم چهارمحال و بختیاری است لذا برای این موضوع اهمیت خاصی قائل هستیم، مجموعه استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت غله و خدمات بازرگانی برای تامین نان با کیفیت مورد نیاز مردم که بتواند رضایت آن‌ها را جلب کند برنامه‌های ویژه‌ای دارند و بازرسی‌ها در این خصوص به صورت شبانه‌روزی است.

وی بیان کرد: از منبع خرید گندم تا تولید نان فرایند سختی است که نظارت بر اجرا و حسن انجام آن به عهده بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۹:۱۶

8 Mar 2021