۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۶۹۰۷

معیشت پایدار در گرو حفاظت و احیاء تنوع زیستی است

مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری دارای تنوع زیستی غنی گیاهی و جانوری است که لازمه پایدار ماندن، حفاظت و احیاء آن است
معیشت پایدار در گرو حفاظت و احیاء تنوع زیستی است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره  به اینکه چهارمحال و بختیاری دارای تنوع زیستی غنی گیاهی و جانوری است اظهار کرد: معیشت پایدار و حیات جوامع انسانی در گرو حفاظت و احیا آن است.

وی با اذعان بر اینکه باید همه باهم برای حفظت محیط زیست تلاش کنیم تصریح کرد: تسهیلگری و حمایت انجمن‌های مردمی دوستدار طبیعت، دستیابی به این هدف را ممکن ساخته است.

 احمدی با تاکید بر اینکه تا کنون  سمن ها اقدامات خوبی  در فرهنگسازی کاشت نهال و پاکسازی‌ها به خصوص با محدودیت‌های کرونا،  انجام داده اند عنوان کرد: در روزهای پایانی سال و با نزدیک شدن به ایام نوروز، توجه مردم به زیبایی‌هایی طبیعت، بیشتر شده و فرصت مناسبی برای پرداختن به آموزش‌های محیط‌زیستی است که باید از آن بهره گرفت.

وی خاطر نشان کرد: 19انجمن محیط زیستی در استان چهارمحال و بختیاری دارای مجوز فعالیت هستند و ماهانه برای بررسی مسایل، مشکلات و راهکارهای محیط‌زیستی استان با ما بحث و تبادل‌نظر می‌کنند که با همه‌گیری بیماری کرونا در سال 1399 این نشست‌ها به صورت مجازی برگزار شدند.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۳:۱۱

7 Mar 2021