۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۶۸۹۲

آغاز اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مرحله دوم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
آغاز اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی
به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، در جلسه طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از لحظه ای که همه ناامید از مقابله با کرونا شده بودند، با حضور بسیج و سپاه و پای کار آمدن دستگاه های دیگر شروع شد و روند شیوع این ویروس منحوس را کنترل کرد.
وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، افزود: بیش از 100هزار میلیارد تومان صرفه جویی برای کشور به همراه داشت و تاکنون به اذعان مسئولین موفقیت این طرح بیش از 80درصد بوده است.
سردار اکبری خاطرنشان کرد: استان ما هم در محاصره این ویروس جهش یافته قرار گرفته و باید در خصوص مهار آن دقت بیشتری شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایام پایانی سال ضرورت دارد از برگزاری اجتماعات و مراسم های جشن عروسی یا عزاداری به هر نحوی جلوگیری شود تا از شیوع ویروس جهش یافته کرونا جلوگیری گردد.
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: تمامی مسئولان و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی باید هرگونه کارشکنی و کوتاهی در زمینه مقابله با کرونا را اطلاع رسانی کنند.
سردار اکبری افزود: از امروز به مدت 14روز مرحله دوم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجرایی می شود و در سطح کشور بیش از یک میلیون و یکصدهزار تست کرونا اخذ خواهد شد.
وی یادآور شد: بهترین راه مقابله با ویروس کرونا پیشگیری و قطع زنجیره انتقال آن است و اقشار مختلف بسیج در هر صنفی که هستند باید آماده مقابله با این ویروس منحوس باشند .
سردار اکبری، با بیان اینکه کودکان و نوجوانان و جوانان نیز از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا مصون نیستند، اظهار کرد: شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری بویژه شهرستان های هم مرز با استان های آلوده باید بیشتر بحث قرنطینه و تردد خودروهای غیربومی را رصد و کنترل کنند.
انتهای پیام/ 1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۵:۴۸

4 Mar 2021