۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۶۸۸۹
سردار سلیمانی در مجمع عمومی جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی:

اقتصاد مقاومتی به دور از دیوان‌سالاری اشتغال زاست/باید برای فرهنگ کار و تولید برنامه داشته باشیم

ئییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کار و تولید جز مولفه های اصلی کشور و مردم ماست که باید برای آن برنامه جدی داشته باشیم.
اقتصاد مقاومتی به دور از دیوان‌سالاری اشتغال زاست/باید برای فرهنگ کار و تولید برنامه داشته باشیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در چهارمین مجمع عمومی جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه ما یک فرهنگ غنی اسلامی داریم که در آن مبانی فکری روشنی برای جهاد اقتصادی وجود دارد گفت: ما توانستیم با هدایت های امام راحل در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن که می گفت جمهوری اسلامی سه ماه و بعد گفتن شش ماه و بعد گفتن یک سال دیگر دوام می‌آورد با حضور مردم ایستادگی کنند و شرایطی فراهم کردن هر کسی از هر صنف و جغرافیایی در میدان دفاع مقدس حضور پیدا می کرد.
 
وی با اشاره به اینکه در شهرهای ما حجم عظیمی ساختمان دولتی ساخته می شود ولی تاثیری در زندگی و معیشت مردم ندارند گفت:اینها بخشی از سفره مردم را می بلعد، خسارت هایی که در این زمینه از دوران دولت سازندگی وارد شد بسیار زیاد بود تنها در دوره ای تلاش شد دیوارهای اقتصادی بسته از بین برود.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه طبق فرموده رهبری مردم سالاری تنها به معنای حضور پای صندوق رای نیست گفت: روزی که کارگزارن سازندگی سکان اداره کشور را در دست گرفتند فرمانده توسعه نباید باعث له شدن مردم زیر چرخ های توسعه شود اما سخنگوی کارگزاران گفت له شدن بخشی از مردم اجتناب ناپذیر است یعنی این مدل حاصلی جز تبعیض و آسیب به اقتصاد و معیشت مردم نداشت.
 
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه اگر به اقتصاد مقاومتی مثل سیل و زلزله نگاه کنیم و همه توانایی ها را به دور از دیوان سالاری ساماندهی کنیم به موفقیت می رسیم عنوان کرد: این کار مبتنی بر تولید و ارایه خدمات است و آثار آن در کوتاه مدت مشاهده می شود، سطح مردمی هم به سرعت از این اقدام متاثر خواهد شد و هم اقتصاد دچار تحولات عظیم خواهد شد.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ۲۴ هزار صندوق تعاونی مردمی در سطح کشور داریم گفت: توانایی اینکه هر جوانی در کشور خواستار شغل باشد آمادگی داریم آموزش های لازم را ارائه دهیم .
 
‌وی با اشاره به اینکه حمایت می کنیم تا محصولات بدون خسارت به بازار مصرف داخلی و بین المللی وارد شود تصریح کرد: فرهنگ کار و تولید از مولفه های برجسته ماست باید برای این فرهنگ برنامه داشته باشیم تا یک جوان بعد از پایان درس تصور نکند کاری ندارد و باید بیکار بچرخد.
 
وی با اشاره به اینکه تسهیلات برای ایجاد اشتغال مهم است اما کافی نیست تصریح کرد: صندوق های تعاونی های مردمی، خیرین با انگیزه و شبکه های ارتباط سرشاخه های اقتصادی با بازار ها می توانند موجب اشتغال هایی شود که در محاسبات ما دیده نشده است. 
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه برای ما ملاک نیست یک فرد برای همکاری و مشارکت با بسیج چه جایگاهی دارد گفت:بسبج یک تشکل مردم محور است و سپاه خدمتگزار تشکیلات بسیج است.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه باید در هر بخش بسیج یک مغز متفکر باشد گفت:باید در روش ها با وحدت برسیم، باید سال ۱۴۰۰ را برای یگ نهضت عمومی تعریف کنیم زیرا کار جزیره ای بخ نتیجه نخواهد رسید مردم به سرعت پای کار می آیند.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه از سراسر کشور درآورد های لازم داریم گفت:امکان همکاری با دولت و مجلس و سایر بخش ها وجود دارد تا اقتصاد مقاومتی پیاده شود و نسخه ای که نعلوم نیست اقتصاد لیبرال است یا اقتصاد ولنگاری در کشور جمع شود.
 
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند مهمترین اقدام ضد آمریکایی خدمت به مردم است خاطرنشان کرد: ما حاضریم حتی در استان ها و شهرستان ها وقت بگذاریم تا به نتیجه برسد، مردم فهمیدند که هر چقدر بنشینند به امید دستگاه ها به نتیجه ای نمی رسند.
 
وی با اشاره به اینکه دستگاه ها باید وظایف خود را انجام دهند که نمی دهند گفت: باید مردم در صحنه باشند و خودشان پای کار باشند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۸:۰۶

4 Mar 2021