۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۶۸۸۶
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان:

با متخلفان عرصه انتخابات برخورد قانوني مي شود/ تشکيل 116 فقره پرونده تخلف انتخاباتي در لردگان

سعيد جريده اصل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان گفت: همه نامزدهاي شوراي هاي شهر و روستا و هوادارانشان و از جمله طرفداران نامزدهاي رياست جمهوري بايد توجه داشته باشند که هيچ دليلي براي قانون گريزي و قانون شکني وجود ندارد
با متخلفان عرصه انتخابات برخورد قانوني مي شود/ تشکيل 116 فقره پرونده تخلف انتخاباتي در لردگان
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: آنچه براي دستگاه قضايي اهميت دارد، برگزاري انتخاباتي باشکوه و توام با امنيت کامل و قانونمند است تا اقتدار ايران اسلامي محقق شود زيرا عزت کشور متکي به حضور پرشور آحاد مردم است.
 
وي افزود: همه نامزدهاي شوراي هاي شهر و روستا و هوادارانشان و از جمله طرفداران نامزدهاي رياست جمهوري بايد توجه داشته باشند که هيچ دليلي براي قانون گريزي و قانون شکني وجود ندارد.
 
سعيد جريده اصل اظهار داشت: به منظور نظارت بر روند انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا و نيز زمينه سازي براي مشارکت حداکثري مردم، ستاد پيشگيري و رسيدگي به جرائم و تخلفات انتخاباتي در شهرستان لردگان با حضور اعضاء شوراي تامين و مسئولين دفاتر هيأت نظارت بر انتخابات شهرستان هاي لردگان و خانميرزا تشکيل گرديد.
 
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان گفت: در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در دادگستري شهرستان لردگان، ۱۱۶ فقره پرونده تشکيل گرديد و مورد رسيدگي واقع شد و در دادگاههاي بخش فلارد و دادگستري خانميرزا نيز پرونده هاي جداگانه اي تشکيل شد و رسيدگي گرديد که در اين پرونده ها مجازات هاي حبس، جزاي نقدي، انفصال از خدمات دولتي و... براي مرتکبين جرائم انتخاباتي تعيين گرديده است.
 
جريده اصل در پايان تصريح کرد: با توجه به حساسيت موضوع و تأکيدات مقام معظم رهبري مبني بر حق الناس بودن آراء مردم، در اين جلسه تصميمات و تدابير لازم جهت صيانت از آراء شهروندان و پيشگيري از تخلفات احتمالي اتخاذ که در موعد زماني مناسب اطلاع رساني خواهد شد .
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۴۹:۴۱

4 Mar 2021