۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۶۸۸۵
بخشدار باباحیدر مطرح کرد

توسعه گردشگری در بخش باباحیدر، با صدور مجوزهای بوم‌گردی

بخشدار باباحیدر گفت: در بحث گردشگری در منطقه باباحیدر، علاوه بر مجوزهای قبل، چهار فقره مجوز بوم‌گردی در بخش باباحیدر صادر شده است.
توسعه گردشگری در بخش باباحیدر، با صدور مجوزهای بوم‌گردی
سید ابوالفضل مرتضوی بخشدار باباحیدر در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه اعلام شد هرگونه تجمع در قالب جشن‌های شادی یا مراسمات ختم و عزاداری ممنوع است لذا از مردم بخش باباحیدر می‌خواهم که حتماً این دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: در آستانه عید نوروز قرار داریم، لذا از مردم تقاضا داریم در این شرایط حساس که به‌واسطه شیوع بیماری کرونا ایجاد شده است هیچ برنامه‌ریزی برای مسافرت یا حضور در اماکن گردشگری نداشته باشند و آیین‌های عید امسال را نیز از طریق فضای مجازی، رادیو و تلویزیون و... سپری نمایند.

بخشدار باباحیدر خاطرنشان کرد: در بحث گردشگری در منطقه باباحیدر، جدیداً چهار فقره مجوز بوم‌گردی در بخش باباحیدر صادر شده است و بیش از 200 میلیون تومان توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مرتضوی عنوان کرد: عملیات سفت‌کاری ساختمان اسکان گردشگران غار سراب باباحیدر بااعتباری بالغ‌بر 480 میلیون تومان انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود این ساختمان تا پایان بهار سال 1400 تکمیل و مورد بهره‌برداری گردشگران قرار گیرد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۴:۰۴

4 Mar 2021