۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۶۸۷۷

کارجهادی؛ عامل سرپا نگه داشتن کارخانه ها/ اجازه ندهید در بحث تولیدات داخلی کارشکنی شود

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: یک کارخانه برای اینکه سرپا باشد نیاز به کارجهادی و تلاش شبانه روزی دارد و این میسر نمی شود مگر با با فرماندهان صنعت و تولید.
کارجهادی؛ عامل سرپا نگه داشتن کارخانه ها/ اجازه ندهید در بحث تولیدات داخلی کارشکنی شود
به گزارش جهانبین نیوز  ؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری طی بازدیدی که از کارخانه فولاد ورق خودرو سفید دشت داشت اظهار کرد:   در سال جهش تولید تعدادی از کارخانه ها فعال ، برخی نیمه فعال و برخی دیگر به طور کامل غیر فعال هستند که مشکلات آن ها بیشتر به خاطر تحریم های ظالمانه بوده است .

وی با اشاره به اینکه برخی همه تولیداتشان در داخل است و ارتباطی با تحریم ها ندارند تصریح کرد: این مجموعه ها سرزنده و فعال هستند .

سردار اکبری با اذعان بر اینکه زحمات زیادی باید کشیده شود تا یک کارخانه سرزنده و پویا باشد گفت: یک کارخانه برای اینکه سرپا باشد نیاز به کارجهادی و تلاش شبانه روزی دارد و این میسر نمی شود مگر با با فرماندهان صنعت و تولید.

وی با تاکید بر اینکه هرکجا بسیجیان ورود پیدا کرده اند کار با موفقیت به انجام رسیده است گفت: بسیج منشاء تعهدات بسیار زیادی است .

سردار اکبری در بخش دیگر از صحبت های خود به ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: امروز مقابله با ویروس کرونا خط مقدم برای همه ماست و باید بتوانیم با آن مبارزه کنیم تا شکستش دهیم.

وی افزود: با روی کار آمدن طرح حاجم قاسم سلیمانی آمار کشته شدگان دو رقمی شد و این خود نشان دهنده همکاری و همیاری مردم و ورود بسیجیان به این طرح بوده است .

سردار اکبری خاطر نشان کرد: تا کنون 1500 تیم مراقبتی و نظارتی در استان چهارمحال و بختیاری  بدون هیچ امکاناتی به صورت شبانه روزی خدمت می کنند.

وی با بیان اینکه در ارتباط با کارخانجات نیز ما بسیج مهندسی و بسیج کارگری را داریم گفت: بسیج و سپاه هرجا نیاز باشد ورود پیدا می کند و نیازمندی ها و آسیب ها را انتقال می دهد.

سردار اکبری گفت: کارخانه حجاب شهرکرد چندین سال  راکد بود و کار نمی کرد، آسیب شناسی ها بر روی این کارخانه انجام شد و با ورود سپاه این کارخانه به چرخه تولید بازگشت.

وی کارخانه شیر خشک و همچنین شرکت برفاب را نیز از مواردی عنوان کرد که مشکل تولید داشتند و با همکاری سپاه مقداری از مشکلات آن ها برطرف و تولید خود را شروع کردند.

سردار اکبری همه موارد گفته شده را امید آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: نباید بگذاریم کارشکنی هایی در بحث تولیدات به وجود آید و جلو این کارشکنی ها باید گرفته شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عده ای از کارگران هستند که به صورت گمنام چرخه تولید را پویا نگه داشته اند که باید به آن ها خداقوت و خسته نباشی گفت و هوا ان ها را داشت.

انتهای پیام/1029/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۲۶:۴۴

3 Mar 2021