۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۶۸۷۵
وضعیت این روزهای شهرستان فارسان

موج‌سواری کرونا در شهرستان فارسان/ مراسمات و دورهمی‌ها تعطیل نشود مغلوب می‌شویم

در شهرستان فارسان برگزاري مراسمات و درهمي‌ها، خانواده‌ها را به کام مرگ مي‌کشاند و بدون تعارف بايد بگوييم اگر مردم تغییری در رفتار خود ندهند، يک خداحافظي سخت با عزيزان در راه است.
موج‌سواری کرونا در شهرستان فارسان/ مراسمات و دورهمی‌ها تعطیل نشود مغلوب می‌شویم
به گزارش جهانبین نیوز؛ در شهرستان فارسان، اين روزها همه‌جا صحبت از کروناست، ويروسي که اين روزها تغيير جهت داده و علاوه‌بر افراد مسن، جان جوانان و کودکان را هم تهدید می‌کند و متأسفانه برخي مردم با عدم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي پذيراي اين ويروس منحوس در زندگي خود شده‌اند.

در شهرستان فارسان برگزاري مراسمات و درهمي‌ها، خانواده‌ها را به کام مرگ مي‌کشاند و بدون تعارف بايد بگوييم يک خداحافظي سخت با عزيزان در راه است.
 
در روستاي ده چشمه بيش از ۱۲ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و تاکنون تعداد زيادي در روستا منتظر جواب‌هاي تست کروناي خود مي‌باشد و اين زنگ خطر براي  استقبال موج چهارم کرونا در شهرستان فارسان است اين يعني شهرستان فارسان سوار موج شده است.
 
دکتر شيراني، رئيس دانشگاه علوم پزشکي در جلسه ستاد استاني مقابله با کرونا، بيشترين مشکل ما در جلوگيري از شيوع کرونا را برگزاری و شرکت در ميهماني‌ها و مراسمات خانوادگي عنوان و بر خاتمه هرچه سريع‌تر برگزاری این دست دورهمی‌ها تاکید کرد.

با وجود همه این تاکیدات در روزهای گذشته شاهد بودیم، که در يک مراسم ختم در شهر چليچه کادر درمان ناگزیر به اخذ تست از ۱۹۶ نفر شدند و در کمال تاسف نتیجه تست ۶۰ نفر آنان مثبت شد.

 اگر بیشتر به آمار و نحوه ابتلای مبتلایان اعلام شده توجه کنیم خواهیم دید که ویروس کرونا منتظر یک بی‌توجهی ما است تا از فرصت استفاده کرده و به هدفش دست یابد، با ورود کرونای انگلیسی به استان باید بگوییم مردم با نوع خطرناک‌تری از ویروس مواجه هستند که سلامت و جان کودکان و جوانانشان را هدف قرار داده است، پس بهتر است با ماندن در خانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی زنجیره انتقال آن را قطع کرده به خود و کادر درمان در شکست این ویروس منحوس کمک کنند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۹:۰۰

3 Mar 2021