۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۶۸۷۱
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛

مدارس چهارمحال و بختیاری در نوروز 1400 میزبان هیچ مسافری نیستند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برابر با اعلام وزارت آموزش و پرورش در نوروز 1400 نیز هیچ مدرسه‌ای در چهارمحال و بختیاری برای اسکان مسافران و گردشگران اختصاص نخواهد یافت.
مدارس چهارمحال و بختیاری در نوروز 1400 میزبان هیچ مسافری نیستند
فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تا پیش از شیوع بیماری کرونا آموزش و پرورش در کنار سایر ارگان‌های ذی‌ربط با در اختیار قرار دادن مدارس جهت اسکان نوروزی به استقبال ایام عید و گردشگران و مسافران می‌رفت.

وی ادامه داد: اما با شیوع بیماری کرونا در سال‌های گذشته و همچنین شرایط ویژه و خطرناکی که هم‌اینک به‌واسطه شیوع کرونای انگلیسی با آن مواجه هستیم اسکان مسافر در مدارس امکان‌پذیر نیست.

قائدامینی خاطرنشان کرد: برابر با اعلام وزارت آموزش و پرورش در نوروز 1400 نیز هیچ مدرسه‌ای در چهارمحال و بختیاری برای اسکان مسافران و گردشگران اختصاص نخواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در ادامه در خصوص وضعیت مدارس و همچنین نحوه برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: وضعیت مدارس و امتحانات کاملاً بستگی به روند بیماری کرونا دارد.

وی اضافه کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و استان چهارمحال و بختیاری چگونه است سپس برای افزایش میزان حضور دانش‌آموزان در مدارس بعد از تعطیلات عید نوروز تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۰۲:۳۲

3 Mar 2021