۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۶۸۶۲
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

واعظی واقعیت عملکرد دولت را تکذیب کرده است/ دولت باید نسبت به اعمال سلیقه در قیمت ارز پاسخگو باشد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه اعمال سلیقه های دولت در قیمت ارز وضعیت امروز اقتصاد کشور است که تورم کمرشکن زندگی را برای مردم دشوار کرده است.
واعظی واقعیت عملکرد دولت را تکذیب کرده است/ دولت باید نسبت به اعمال سلیقه در قیمت ارز پاسخگو باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ «ولی اسماعیلی»، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه دولت در قیمت ارز اعمال سلیقه هایی کرد که نتیجه آن به ضرر مردم و اقتصاد کشور بود گفت: نتیجه این اعمال سلیقه ها وضعیت امروز اقتصاد کشور است که تورم کمرشکن زندگی را برای مردم دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه اظهارات آقای واعظی بر این اعمال سلیقه ای و دست کاری کردن قیمت ارز نشان می دهد که دولت خود به این رفتار غیر منطقی اذعان دارد ادامه داد: آقای واعظی بعد از طرح این مسئله و رسانه ای شدن آن با واکنش های تندی از سوی افکار عمومی مواجه شد و به ناچار اظهارات خود را تکذیب کرد اما در حقیقت خودشان هم به این مسئله معترف هستند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه سیاست دولت از ابتدا بر انجام این کار بوده ادامه داد: تکذیب آقای واعظی دردی را دوا نمی کند همانطور که اعتراف او باری از مشکلات مردم کم نکرد تنها نشان داد که اعضای دولت خود به سیاست اعمالی و سلیقه ای معترف هستند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه معیشت و اقتصاد مردم به طور جدی دچار مشکل شده است تاکید کرد: شرایط موجود کشور حاصل ناکارآمدی دولت در سیاست های اقتصادی است و مردم چوب این گرانی ها را می خورند.

نماینده مردم گرمی در مجلس با اشاره به اینکه عدم توزیع متناسب کالاهای اساسی در کشور باعث شده هر روز یک کالای مورد نیاز مردم در کشور نایاب شود عنوان کرد: یک روز با کمبود مرغ و روز دیگر با کمبود تخم مرغ و یک روز هم با نایاب شدن روغن در کشور مواجهیم اینها همه ناشی از بی تدبیری و ناکارآمدی دولت در اجرای سیاست های اقتصادی است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اعتراف کردن ها و تکذیبیه های دولت دردی از مردم دوا نمی کند، دولت باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد.
 
انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۳۶:۰۷

2 Mar 2021