۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۴۶۸۵۹
توسط فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری؛

کسب عنوان «خانه بهداشت کارگری برتر در سطح ملی»

برخورداری نیروی کار از خدمات بهداشتی ارائه شده در خانه های بهداشت کارگری، یکی از جلوه های عینی استقرار عدالت اجتماعی است و از آن جایی که واحدهای صنعتی نقش ويژه ای در حفظ و صیانت از سلامت کارگران ایفا می نمایند، سازمان تامین اجتماعی، وزارت کار و وزارت بهداشت برای تمامی شرکتها در این خصوص فاکتورهایی را مورد سنجش قرار می دهد و پس از ارزیابی، بنگاههای اقتصادی برتر در این حوزه را معرفی می کند.
کسب عنوان «خانه بهداشت کارگری برتر در سطح ملی»
به گزارش جهانبین نیوز؛ برخورداری نیروی کار از خدمات بهداشتی ارائه شده در خانه های بهداشت کارگری، یکی از جلوه های عینی استقرار عدالت اجتماعی است و از آن جایی که واحدهای صنعتی نقش ويژه ای در حفظ و صیانت از سلامت کارگران ایفا می نمایند، سازمان تامین اجتماعی، وزارت کار و وزارت بهداشت برای تمامی شرکتها در این خصوص فاکتورهایی را مورد سنجش قرار می دهد و پس از ارزیابی،  بنگاههای اقتصادی برتر در این حوزه را معرفی می نماید.

براین اساس،  شورای مرکزی هماهنگی خدمات بهداشتی ، شرکت فولاد سفیددشت به عنوان خانه بهداشت کارگری برتر در سطح ملی انتخاب گردید. اقدامات پیشگیرانه ، همکاری با ستاد کرونا و وزارت کار ، انجام هزینه های لازم در حوزه سلامت و بهداشت و رعایت پروتکل ها در راستای مقابله با کرونا از طرف کارکنان شرکت موارد برجسته خانه بهداشت کارگری سفیددشت بود.

تشکیلات خانه بهداشت با هدف تامين سلامت کارگران و اعضاي خانواده آنها، ارتقاي دانش بهداشتي و ايجاد رفتارهاي مناسب بهداشتي در بين کارگران و سالم سازي محيط کار در کارگاه هاي توليدي، صنعتي، خدماتي و معادن ایجاد می شود.

به طور کلی ، خدمات پيش بيني شده در  برنامه های این تشکل ها ، انجام اقدامات لازم در جهت پيشگيري از بروز حوادث و بيماري هاي ناشي از کار،  بيماريهاي شايع بومي و کنترل آن در محيط کار، انجام کمکهاي اوليه در حوادث شغلي و تشکيل پرونده بهداشتي براي کارگران و هماهنگي هاي لازم درخصوص انجام معاينات شغلی (قبل از استخدام، ادواري و اختصاصي) می باشد.

شرکت فولاد سفیددشت با عنایت به موارد فوق و انجام آنها در سطح عالی ، موفق به کسب این موفقیت شده است.

به همین مناسبت لوح تقدیری در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس بود توسط وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرکت اهدا شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۵۸:۰۱

2 Mar 2021