۰
plusresetminus
معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با راه اندازی سامانه پلیس، مردم می توانند از طریق این سامانه یا شماره تلفن 096580 بصورت غیر حضوری از خدمات مشاورین ما بهره مند شوند.
نمادهای هوشیاری پلیس باید به جامعه آموزش داده شود/ارائه خدمات مشاوره رایگان با شماره تلفن 096580
سرهنگ علی اصغر مهری معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد :  معاونت اجتماعی در حوزه مشاوره و مددکاری به صورت رایگان  خدمات رسانی می کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تا کنون بیش از هشت هزار مراجعه کننده در مرکز معاونت اجتماعی داشته ایم تصریح کرد: مراجعه کنندگان از خدمات مشاوره ای ما بصورت رایگان بهره مند می شوند.

مهری با اذعان بر اینکه 78 درصد پرونده ها بصورت کلی منجر به مصالحه شده است گفت: مردم به پلیس اطمینان دارند و با همکاری  مردم  و تلاش  نیروهای ما  بسیاری از پرونده ها منجر به مصالحه شده است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ و امنیت تنها مخصوص نیرو انتظامی نیست اظهار کرد:  تمام تلاش ما این است که با مشارکت مردم امنیت پایدار را در سطح کشور رقم بزنیم و قدمی در این راستا برداریم.

مهری با اشاره به اینکه فضای مجازی و رسانه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند گفت: مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی را کمتر از انقلاب نمی دانند و ما نیز به عنوان سربازان ایشان سعیمان بر این است که عملکرد خوبی در فضای مجازی داشته باشیم و فعالیت خود را در این راستا ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی خدمات رسانی خوبی را انجام داده است بیان داشت: با همکاری اصحاب رسانه و با شنیدن انتقادات سازنده سعی کرده ایم در راستای هرچه بهتر ماموریت های پلیس همکاری خوبی داشته باشیم.

مهری با تاکید بر اینکه رصد فضای مجازی را در حوزه های مختلف داریم تصریح کرد: اگر نیاز به پاسخگویی باشد ما پاسخگو هستیم .

وی با تاکید بر اینکه هر موضوعی که بتواند کمک حال ما در بحث امنیت باشد دست آن ها را به گرمی میگیریم گفت: با استفاده از هنر به مردم برای حفظ امنیت کمک می کنیم.

مهری  حوزه آموزش را نیز بسیار مهم و اثر گذار تلقی کرد و گفت: اگر مردم بتوانند خود مراقبتی را انجام دهند کار پلیس هم کمتر می شود ،اگر از وسایل و تجهیزات به خوبی نگه داری کنند مورد سرقت قرار نمی گیرد و یک پرونده کاهش پیدا می کند .

وی یادآور شد: اپلیکشن آموزش همگانی پلیس را طراحی کرده ایم که افراد  می توانند از کافه بازار دانلود و مورد استفاده قرار گیرد.

مهری افزود: این اپلیکشن آموزش همگانی پلیس در حوزه هایی که مردم هر سوالی از نیرو انتظامی داشته باشند  طراحی شده که مردم می تواند با مراجعه به آن شاهد جواب سولات خود باشند .

وی ادامه داد: اپلیکشن آموزش همگانی پلیس  جوابگو سوالات مردم خصوصا قشر نوجوان و جوان ما و حتی کودکان که از طریق  زبان شعر و هنر است.

مهری خاطر نشان کرد: سامانه ای را راه اندازی کرده ایم به عنوان سامانه پلیس  که از طریق مشاوره تلفنی با شماره 096580  بصورت غیر حضوری پاسخگو مردم است که  مردم می توانند بصورت غیر حضوری از خدمات مشاورین ما بهره مند شوند.

وی یاد آور شد: ما در حوزه های روانشناختی ، خانواده، ازدواج ، تحصیلات،  تست هوش،  گزینش،  استخدام و ... وظیفه عمومی و خصوصی در خدمت مردم هستیم.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۴۸:۵۳

28 Feb 2021