۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۴۶۸۰۱

تقدير از مجاهدت خاموش معلمان و مدافعان تعليم و تربيت آموزش مجازي در دوران کرونا

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل و مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه با حضور در آموزش و پروش از مجاهدت خاموش معلمان و مدافعان تعليم و تربيت درآموزش مجازي دوران کرونا قدرداني کردند.
تقدير از مجاهدت خاموش معلمان و مدافعان تعليم و تربيت آموزش مجازي در دوران کرونا
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل  و مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل  با حضور در آموزش و پروش اين شهرستان از مجاهدت خاموش معلمان و مدافعان تعليم و تربيت درآموزش مجازي دوران کرونا قدرداني کردند.

سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در اين مراسم گفت: معلمان براي اينکه ثابت کنند جريان آموزش تعطيل پذير نيست با استفاده از روش هاي خلاقانه تدريس به جنگ کرونا رفتند و با استفاده از بستر فضاي مجازي ارتباط خود با دانش آموزان و والدين را حفظ کرده اند.

موسوي  با اشاره به توليد فيلم، کليپ و ساير توليدات آموزشي توسط معلمان شهرستان  اردل گفت: تعهد و وجدان کاري که در بين معلمان وجود دارد سبب شد تا در اين شرايط حساس، معلمان عزيز به دنبال روش هاي نوين با استفاده از بستر فضاي مجازي باشند که بنده به سهم خودم از همه همکاران متعهد و زحمت‌کش قدرداني مي‌کنم
.
وي در ادامه ضمن ارج نهادن به نقش معلمان در تعليم و تربيت نسل اينده جامعه از تمامي اين قشر قدرداني مي کنم آرزوي موفقيت همه جامعه معلمان را از درگاه ايزد منان خواستارم.
 
انتهاي پيام/570ه 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۵۹:۲۰

23 Feb 2021