۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۶۷۶۴
رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری؛

محدودیت های تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد برقرار است

ایرج حسین پور رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری گفت: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد برقرار است، بالغ بر 19 هزار و 500 فقره برخورد با تخلفات در بحث محدودیت تردد شبانه در این استان صورت گرفت که حجم بسیار زیاد این تخلفات مربوط به شهرستان شهرکرد بوده است.
محدودیت های تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد برقرار است
ایرج حسین پور رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: محدودیت‌های ترددها در سه قالب و براساس ابلاغیه ستاد مبارزه با بیماری کرونا اعمال می‌شود.

وی گفت: صدور مجوزهای ضروری که پیش از این در فرمانداری‌ها صادر می‌شد از تاریخ  بیستم بهمن‌ماه برابر با ابلاغ ستاد مبارزه با بیماری کرونا به پلیس راهور و پلیس راه استان‌ها محول شده است.

حسین پور با اشاره به اینکه مجوزهای تردد شبانه، با حضور متقاضیان در پلیس راهور استان و در شهرستان در پلیس راهور همان شهرستان صادر می‌شود، افزود: صدور مجوزهای بین استانی در شهرستان شهرکرد با قرارگاه پلیس راه استان و در شهرستان های دیگر استان نیز با نزدیک ترین پلیس راه است.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بخیتاری با بیان اینکه محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد برقرار است، ادامه داد: بالغ بر 19 هزار و 500 فقره برخورد با تخلفات در بحث محدودیت تردد شبانه در این استان صورت گرفت که حجم بسیار زیاد این تخلفات مربوط به شهرستان شهرکرد بوده است.

وی عنوان کرد: برابر با ابلاغیه ای که جدیدا به پلیس راهور استان ها ابلاغ شد مجوزهایی که فرمانداری‌ها پیش از این صادر کردند فاقد اعتبار بوده و متقاضیان باید برای صدور مجوز جدید مجددا مراجعه کنند.

حسین پور تاکید کرد: مجوزها برای تردد ادارات یا مجوز برای افرادی که لیست اسامی آنها از طریق فرمانداری‌ها به صورت جمعی به پلیس راهور واصل شده است نیازی به حضور و تمدید اعتبار مجوز تردد ندارند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۷:۰۲

20 Feb 2021