۰
plusresetminus
محبی با اشاره به امکان پیگیری اهانت‌های رئیس جمهور در کمیسیون اصل 90 گفت: مردم انقلابی باید اعتراض خودشان را به فضای بداخلاقی اعلام کنند تا دروغ و اهانت به مردم و نهادها مورد جرم‌انگاری قرار گیرد.
بداخلاقی دولت باید جرم‌انگاری شود/ امکان پیگیری قضایی توهین‌های رئیس دولت در کمیسیون اصل ‌
به گزارش جهانبین نیوز ؛ بهروز محبی، عضو فراکسیون مبارزه با فساد در مجلس در گفت‌وگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به دسته بندی و لیست 54 مورد از اهانت‌های رئیس دولت اظهار کرد: نمایندگان می توانند به کمیسیون اصل نود مجلس شکایت داشته باشند چراکه ابزار نمایندگان برای شکایت از نهادها و قوا کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی است و می توان این موارد اهانت ها را به صورت ریز بررسی و در این کمیسیون مورد شکایت و مطالبه قرار داد.
وی ضمن تأکید بر اهمیت پیگیری این نوع بداخلاقی ها افزود: کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی نیز با پیگیری قضایی این شکایت ها اقدام خواهد کرد و بهترین گزینه برای نمایندگان مردم است.
عضو فراکسیون مبارزه با فساد در مجلس با بیان اینکه نمایندگان در فضایی قرار دارند که نباید برای خدمت به کشور فرصت را از دست بدهند گفت: در نظر داشته باشید مشکلات مردم آنقدر زیاد است که نمایندگان فرصت توجه به اهانت های رئیس جمهور را ندارند.
وی افزود: در این بین دروغ پردازی برخی رسانه ها در مورد نمایندگان نیز این روزها حائز اهمیت است که البته فرصت پیگیری این حواشی برای ما وجود ندارد.
محبی با اشاره به اینکه باید با پیگیری اهانت‌های رئیس جمهور اقدامی شود که هر فردی به راحتی نتواند توهین به مردم کند تصریح کرد: انقلابیون باید اعتراض خودشان را به فضای بداخلاقی اعلام کنند تا دروغ و اهانت به مردم و نهادها مورد جرم انگاری قرار بگیرد و باید از نمایندگان مطالبه شود.
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۲۱:۳۱:۵۳

16 Feb 2021