۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۴۶۷۲۸

افتتاح کارخانه آرد والسی خوشه طلایی شهرستان لردگان

افتتاح کارخانه آرد والسی خوشه طلایی شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه کارخانه آراد لردگان گفت: ۱۳ طرح تعاونی استان با ۶۷ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است که زمینه اشتغالزایی 119 نفر را فراهم نمود.

وی افزود: کارخانه آرد لردگان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و زیربنای پنج هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومان در شهرستان لردگان ایجاد شده است.

فاضلی بیان داشت: این کارخانه زمینه اشتغال ۶۰ نفر را فراهم کرده است و ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن آرد را دارد.

در ادامه خالدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لردگان با اشاره به جمعیت بالای 230 هزار نفری منطقه و  احداث کارخانه آرد لردگان موجب صرفه جویی هزینه ها و زمینه تولید آرد بهداشتی فراهم گردیده است .

وی خاطر نشان کرد: برای احداث این کارخانه بیش از 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی و 80000 میلیون ریال تسهیلات بانکی انجام شده است.

 گفتنی است، کارخانه آرد 30 هزارتنی در شهرستان لردگان با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار استان چهارمحال و بختیاری و معاون اقتصادی استاندار، مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار شهرستان لردگان، امام جمعه لردگان و سایر مسئولان افتتاح گردید .

انتهای پیام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۳۲:۴۵

17 Feb 2021