۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۶۷۲۵

درخشش هنرمند چهارمحال و بختیاری در دوازدهمین «جشنواره شعر و داستان انقلاب»

سجاد خالقی هنرمند اهل چهارمحال و بختیاری تندیس و دیپلم افتخار بخش رمان کودک و نوجوان دوازدهمین «جشنواره شعر و داستان انقلاب» را از آن خود کرد.
درخشش هنرمند چهارمحال و بختیاری در دوازدهمین «جشنواره شعر و داستان انقلاب»
به گزارش جهانبین نیوز؛ در مراسم اختتامیه دوازدهمین «جشنواره شعر و داستان انقلاب» برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

در این مراسم که همزمان نیز از صفحات مجازی حوزه هنری به صورت زنده پخش شد علاوه بر تقدیر از برگزیدگان جشنواره، از تلاش‌های محمدرضا بایرامی نویسنده متعهد كشورمان و محمدرضا سهرابی‌نژاد شاعر انقلابی، به خاطر تلاش‌های مستمرشان در ارتقای شعر و داستان انقلاب تقدیر شد.

سجاد خالقی نافچی از نویسندگان و هنرمندان چهارمحال و بختیاری با رمان «مه و دود» در بخش کودک و نوجوان توانست رتبه نخست جشنواره را از آن خود کند.

رمان «مه و دود» حکایتی از اتفاقاتی در دوران پهلوی اول دارد و شخصیت اصلی آن که یک پسر نوجوان است که در دل داستان این رمان به یک بلوغ فکری می رسد.

گفتنی است سجاد خالقی متولد سال 1364 در شهر نافچ از توابع شهرستان شهرکرد است، وی تحصیلات خود را در رشته کارشناسی ارشد نویسندگی رادیو به پایان رسانده و از حدود 14 سال گذشته به‌صورت حرفه‌ای وارد عرصه نویسندگی شده است او در حال حاضر در بخش نویسندگی رادیو و تولید محتوا مشغول فعالیت است.

از جمله افتخارات این هنرمند خلاق استان در عرصه نویسندگی می‌توان به نفر اول داستان کوتاه جایزه ادبی یوسف، نفر اول داستان کوتاه جشنواره دانشجویی مهرباران، نفر اول داستان کوتاه جشنواره شهر پر چراغ (استانی)، برگزیده جشنواره ادبیات داستانی بسیج، برگزیده جشنواره داستان بروجن (استانی) و دریافت جایزه در بخش داستان کوتاه جشنواره داستان انقلاب، برگزیده بخش رمان نوجوان جشنواره داستان انقلاب و رتبه نخست جایزه داستان‌های حماسی اشاره کرد.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۴۵:۲۶

16 Feb 2021