۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۶۷۲۴
کارشناسی مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری؛

لیبرال‌های نفوذی در کشور به دنبال فلج کردن اقتصاد هستند

کارشناسی مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری گفت: برخی طرفداران لیبرالی در کشور که وابستگی‌هایی به آن‌سوی مرزها دارند و سود آن‌ها در بازرگانی و نه در تولید ملی است، از نفوذ خود در کادر اجرایی کشور استفاده کرده تا اقتصاد کشور را فلج کنند و میزان تجارت خودشان را افزایش دهند.
لیبرال‌های نفوذی در کشور به دنبال فلج کردن اقتصاد هستند
بهروز مردانی نژاد کارشناسی مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث شد که ایران از حلقه دست‌نشاندگان غرب به‌ویژه آمریکا خارج شود، از همین رو تحولاتی در روابط غرب با ایران پیش آمد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین تبعات انقلاب اسلامی برای دول غربی این بود که بازار 35 میلیونی آن زمان در ایران را به‌راحتی از دست دادند، گفت: شاه همچون شاهان سعودی که روزی 8 میلیون بشکه نفت می‌فروشند، روزی 6 میلیون بشکه نفت را به فروش می‌رساند و صرف خرید تسلیحات می‌کرد.

مردانی نژاد با بیان اینکه کشورهای غربی محصولات بنجل و دست چندم یا تسلیحات خود را به کشورهایی که نفت دارند، اقدام به فروش خام آن می‌کنند و به‌نوعی تحت سلطه کشورهای استکباری هستند، به فروش می‌رسانند، افزود: همان‌طور که می‌بینیم امروزه این اتفاق در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس نیز رخ می‌دهد و مقامات آمریکایی به‌راحتی به این کشورها توهین کرده و آن‌ها را گاوهای شیرده خود عنوان می‌کنند.

کارشناسی مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز یک چنین حالتی برای کشور ایران پیش آمده بود تا جایی که همه مایحتاج مصرفی کشور از کوچک‌ترین اقلام خوراکی گرفته تا بزرگ‌ترین تسلیحات نظامی وارد می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور به سمت استقلال در همه زمینه‌ها ازجمله اقتصاد، رفت و تلاش شد تا روستاها و تولید احیا شود، عنوان کرد: علی‌رغم اینکه ایران تحت شدیدترین فشارها ازجمله جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و... بود اما به‌مرور توانست صنایع خود را به پا کرده و بسیاری از وابستگی‌ها را قطع کند.

مردانی نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشاهده می‌کنیم، نه‌تنها آمریکا در بازار 80 میلیون نفری ایران هیچ نقشی ندارد، بلکه صادرات به برخی کشورها به‌ویژه کشورهای همسایه باعث شده بازار این کشورها نیز به دست ایران بیفتد.

کارشناسی مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بخش عمده دشمنی‌ها با نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنی نظام سرمایه‌داری بین‌المللی با ایران است، چراکه هدف این نظام لیبرالی بلعیدن همه بازارهای منطقه است، اما ایران رقیبی برای این مجموعه سرمایه‌داری است.

وی با تأکید بر اینکه کشورهای استکباری به سردمداری آمریکا تحریم‌های فلج‌کننده بسیاری علیه ملت ایران وضع کرده که مهم‌ترین آن قانون کاتسا است که از آن به مادر تحریم‌ها یاد می‌شود، یادآور شد: هدف آن‌ها از اعمال این تحریم‌های شدید به‌زانو درآوردن کشور ایران بود.

مردانی نژاد بیان کرد: ایران ظرفیت‌های عظیمی دارد و توانسته با تاب‌آوری، بسیاری از این تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، با تلاش جوانان مؤمن و انقلابی این کشور، ایران اکنون در لبه تکنولوژی دنیا در حال حرکت است.

 کارشناسی مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: برخی طرفداران لیبرالی در کشور که وابستگی‌هایی به آن‌سوی مرزها دارند و سود آن‌ها در بازرگانی و نه در تولید ملی است، از نفوذ خود در کادر اجرایی کشور استفاده کرده تا اقتصاد کشور را فلج کنند و میزان تجارت خودشان را افزایش دهند.

وی اظهار کرد: علی‌رغم فشارهای نفوذی‌های داخلی و سرمایه‌گذاری‌های خارجی، روند حرکت کشور خوب بوده، البته می‌توانست بهتر از این هم باشد و امید است با حضور نیروهای انقلابی، جهادی و جوان توسعه کشور شتاب بیشتری به خود بگیرد.

مردانی نژاد گفت: اگر اقتصاد ایران که این روزها گرفتار مشکلات بسیار زیادی است به دست جوانان انقلابی بیفتد شاهد ناکارآمدی تحریم‌ها و تبدیل تهدید آن‌ها به فرصت خواهیم بود.

انتهای پیام/1031 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۱:۰۵

17 Feb 2021