۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۶۷۱۵

۴۹۳۲ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۹۳۲ فرزند یتیم و محسنین خانواده‌‎های تحت حمایت این نهاد در سامانه اکرام ایتام و طرح محسنین ثبت‌نام شده‌اند و از خدمات حمایتی بهره‌مند می‌شوند.
۴۹۳۲ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند
به گزارش جهانبین نیوز، نجف علی حیدری حمایت از فرزندان ایتام و محسنین خانواده‌های نیازمند را از رویکردهای این نهاد عنوان و بیان کرد: سامانه اکرام ایتام و محسنین در راستای حمایت از فرزندان خانواده‌های نیازمند راه‌اندازی شده است.

وی افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد و ادارات این نهاد در سراسر استان با نحوه حمایت و کمک‌های مالی به فرزندان معنوی خود راهنما‌یی‌های لازم را دریافت کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست ناتوان است گفت: مشمولان این طرح دارای سرپرست هستند اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

حیدری ادامه داد: کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد. همچنین حامیان می‌توانند با هماهنگی این نهاد مشخصات فرزند معنوی خود را دریافت کنند.  

وی اضافه کرد: ۱۷۴ فرزند محسنین در استان فاقد حامی مالی هستند که نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram  یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۸:۴۶

15 Feb 2021