۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۶۷۱۴
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد:

نگهداری دام در منطقه مسکونی تهدید علیه بهداشت عمومی است/بارها به اهالی محله 32 اخطار جهت رفع مشکل داده شده است

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکردبا بیان اینکه باتوجه به اینکه نگهداری دام در منطقه مسکونی تهدید علیه بهداشت عمومی است و باتوجه به شیوع بیماری کرونا و بیماری‌های دیگر افزود: بنابراین دادستان تصمیم گرفت که در این موضوع ورود داشته باشد و موضوع را به‌طور جدی پیگیری نماید.
نگهداری دام در منطقه مسکونی تهدید علیه بهداشت عمومی است/بارها به اهالی محله 32 اخطار جهت رفع مشکل داده شده است
عسگری معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد ظهر امروز در حاشیه رسیدگی به وضعیت بهداشتی و نگهداری احشام در منازل در محله 32 در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سالیان سال است که اهالی این محله اقدام به نگهداری دام و احشام می‌کنند.

وی با بیان اینکه باتوجه به اینکه نگهداری دام در منطقه مسکونی تهدید علیه بهداشت عمومی است و باتوجه به شیوع بیماری کرونا و بیماری‌های دیگر افزود: بنابراین دادستان تصمیم گرفت که در این موضوع ورود داشته باشد و موضوع را به‌طور جدی پیگیری نماید.

عسگری ادامه داد: دادستان دستور دادند که کار به‌طور جدی پیگیری شود و قریب به هفت ماه است که اخطار به اهالی ابلاغ شده که خودشان نسبت به خروج دام‌ها اقدام نمایند و حتی دادستان دو ماه به اهالی مهلت دادند اما متاسفانه این موضوع محقق نشد و با وجود شاکی خصوصی در این زمینه ما تصمیم گرفتیم امروز به‌طور قهری نسبت به خروج دام اهالی اقدام نماییم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد خاطرنشان کرد: بحث قرارگیری زمینی برای نگهداری دام برای این اهالی درحال پیگیری است و زمینی برای این منظور درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۶:۱۱

15 Feb 2021