:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> نارضايتي مردم از افت کيفيت و سرعت اينترنت در شهرستان فارسان | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۴۶۷۱۱

نارضايتي مردم از افت کيفيت و سرعت اينترنت در شهرستان فارسان

سرعت‌پايين اينترنت يکي از معضلات کاربران در شهرستان فارسان است آن‌طور که شهروندان عنوان کرده‌اند اين مشکل در انجام امور دورکاري و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌هاي درس مجازي اختلال ايجاد کرده است.
نارضايتي مردم از افت کيفيت و سرعت اينترنت در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز ، سرعت اينترنت در نقاط مختلف شهرستان فارسان به يکي از معضلات شهروندان تبديل‌شده است. کارمندان براي انجام دورکاري و خانواده‌ها براي حضور فرزندانشان در کلاس‌هاي آنلاين نياز هرروزه به اينترنت دارند اما سرعت‌پايين اينترنت در انجام کارها و امور آنان اختلال ايجاد کرده است. 
 
 احمدي یکی از شهروندان فارسی از سرعت‌پايين اينترنت مي‌گويد: شغل من با استفاده از اينترنت گره‌خورده است ولي بعضي ساعات روز آن‌قدر سرعت اينترنت پايين است که نه‌تنها قدرت باز کردن يک فايل صوتي و عکس هم ندارد بلکه برخي سايت‌ها نيز به سختي باز مي‌شود.  
 
او ادامه می دهد: چندين بار براي شرکت در دوره‌هاي آموزشي آنلاين که برگزار مي‌‌شد ثبت‌نام کردم اما سرعت اينترنت آن‌قدر پايين است که مدام صدا و تصوير مربي قطع و وصل مي‌شود.
 
مشکلات را به‌صورت ويژه پيگيري خواهيم کرد
 
هومان محمودی مديرکل شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختياري  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: طي بازديدي که از شهرستان فارسان داشتيم، پيگير مشکلات در بحث ارتباطات موبايل بوديم و اين مشکلات را به‌صورت ويژه پيگيري می کنیم.
 
وي افزود: از سمت همراه اول به‌محض اين کنه تجهيزات ارسال شود تجهيزات را براي شهرستان می آوریم و با برنامه‌ريزي‌هايي که صورت می گیرد جهت راه‌اندازي اين تجهيزات اقدامات لازم را انجام می دهیم.

محمودی تصريح کرد: چنانچه در شهرهاي ديگر پوشش دهي موبايل مشکل داشته باشد حتماً به‌صورت ويژه دنبال مي‌کنيم تا اين مشکلات به‌زودي مرتفع شوند البته به‌شرط اينکه اين تجهيزات همراه اول بزوديارسال شود تا ديگر شهرها را هم بتوانيم تا پايان سال تجهيز کنيم.
 
وي اظهار داشت: اميدواريم با اين تجهيزات ديگر مشکل 4 جي و 3 جي نداشته باشيم در بعضي از روستاها برنامه داريم که اين پوشش دهي کامل شود و ديگر برنامه‌ها نياز به جلسه دارد که با حضور مديرکل فناوري اطلاعات در اين جلسات به نتيجه مطلوب می رسیم.
 
محمودی خاطرنشان کرد:  در بحث فيبر نوري به‌عنوان يک بحث مهم و زير ساختي نياز است که در بعضي جاها از شهر اين زيرساخت تکميل شود و اين کار به‌سرعت انجام می گیرد و بحث نقاط کور جاده نيز کارشناسي شده واميدواريم  با همکاری شرکت همراه اول به‌زودي اين مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/530پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۵۷:۰۱

16 Feb 2021