۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۶۶۹۳
نماينده مردم شهرستانهاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي:

تکريم ارباب رجوع نخستين اولويت مسئولين ادارات باشد

نماينده مردم شهرستانهاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئولين ادارات تکريم ارباب رجوع را به عنوان نخستين اولويت کاري خود قرار دهند.
تکريم ارباب رجوع نخستين اولويت مسئولين ادارات باشد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حسين باميري نماينده مردم شهرستانهاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي در جلسه شوراي اداري شهرستان لردگان گزارش کوتاهي از عملکرد خود در 9 ماه حضور در مجلس شوراي اسلامي ارائه کرد و گفت: در حوزه آب و کشاورزي، مهمترين موئلفه اي که دنبال کرديم در حوزه آب و کشاورزي بود در اولين ماه با دعوت از وزير نيرو آقاي اردکانيان مسائل و مشکلات آب استان و شهرستان مطرح شد که نتيجه آن حضور آقاي دکتر خامسي معاون وزير نيرو در اين شهرستان بود و در اين نشست مطرح شد، استان چهار محال و بختياري با دارا بودن 11 درصد از آب کل کشور و شهرستان لردگان با دارا بودن رودخانه هاي بنام در اطراف اين شهرستان متاسفانه 156 روستاي آن با تانکر آبرساني مي شوند.
 
وي افزود: اولويت اول در استان چهارمحال و بختياري تامين آب شرب، کشاورزي و صنعتي است و چنانچه آب مازادي وجود داشت با رعايت کليه حقوق و اصول قانوني با انتقال آن به ساير استانها هيچ  مخالفتي نداريم.

باميري گفت: در ديدار با وزير نيرو بحث سد خرسان 3 تامين منابع مالي آن درلايحه بودجه 1400 نيز آمده است اما با اين اعتبارات قطره چکاني و دادن 25 ميليارد تومان جوابگوي طرح بزرگ خرسان 3 نمي باشد، که مقرر گرديد از اعتبارات بانکي لازم دنبال شود و اعتبار آن تامين گردد .
 
نماينده شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در ادامه بيان داشت: در سفر دکتر قالي باف رئيس مجلس شوراي اسلامي به صورت هوايي بازديدي از پروژه و طرح هاي اين شهرستان داشتيم و توضيحات لازم داده شد که سد خرسان 3 براي اجراي خود به  6 تا 8 هزار ميليارد اعتبار نياز دارد که در نطق هفت دقيقه اي مجلس هم به آن اشاراتي نيز شد.

باميري تصريح کرد: طرح فلارد 1، فلارد 2 و انتقال آب کره بس به خانميرزا و تمام تصميمات از صفر تا 100 در خصوص آب شرب و کشاورزي و صنعتي پيگيري هايي شده و لازم است مسئولين استاني و شهرستاني اين موضوع را دنبال کنند و پيگير باشند تا به نتيجه لازم برسد.

وي به ذخاير غني نفتي در شهرستان لردگان اشاره نمود و گفت: ذخاير غني نفتي شهرستان در کوههاي ريگ و دودرا، سه نشست با وزير نفت آقاي زنگنه داشتيم و در اين نشست مطرح شد که 25 در صد بيکاري در شهرستان لردگان و خانميرزا است يعني بالاترين بيکاري را دارد و از ايشان خواسته شد تنها طرح توسعه چاه هاي نفتي شهرستان را با رويکرد احداث پالايشگاه نفتي در اين شهرستان را داريم مطالبه به حق مردم شهرستانهاي لردگان و خانميرزاست اگر اين اتفاق بيفتد بيکاري در شهرستان ما کم خواهد شد.

نماينده مردم شهرستانهاي لردگان و خانميرزا درادامه گفت: در اين نشست ها بحث گاز رساني به مناطق پشت کوه فلارد و پشت کوه ميلاس و ديگر روستاهايي که هنوز گاز رساني نشده اند مطرح گرديد و تفاهم نامه اي هم در بخشي از مناطق روستايي و آموزشي و رفاعي و گاز رساني در حوزه نفت امضا گرديد.
 
ايشان در پايان جلسه شوراي اداري شهرستان لردگان گفت: پاسخ به ارباب و رجوع، تکريم ارباب و رجوع هم در استقبال و هم در بدرقه گشاده رويي شخصيت و جايگاه هاي خود را نشان مي دهد.
 
انتهاي پيام1026ج /630ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۵۳:۱۱

14 Feb 2021