۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۶۶۷۹
امام جمعه موقت شهرکرد

مردم با حضور در صحنه ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری برکتاب افتخارات خود افزودند

امام جمعه موقت شهرکرد :مردم با حضور در صحنه ۲۲ بهمن افتخاری بر افتخارات خود افزودند،انقلاب اسلامی پیش‌مقدمه‌ای برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.
مردم با حضور در صحنه ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری برکتاب افتخارات خود افزودند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکردبا بیا ن اینکه مردم با حضور در صحنه ۲۲ بهمن افتخاری بر افتخارات خود افزودند، گفت: انقلاب اسلامی پیش‌مقدمه‌ای برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: کسانی که باید دولت امام زمان(ع) را یاری کنند و جزو کارگزاران امام باشند باید حکم ترازو را داشته باشند و اهل عدالت و رعایت باشند و این امر ما را به دقت در تربیت‌های عمومی، خانوادگی و رسانه‌ای وا می‌دارد تا افراد را به رعایت حقوق یکدیگر و حلال و حرام سوق دهیم زیراکه این موارد در شرع اسلام از مهمترین مسائل است.

فاطمی اظهار داشت: متاسفانه افراد به علت برخی تربیت‌های غلط و غیر اسلامی دچار خطاهایی می‌شوند، در واقع خطاها یک دفعه رخ نمی‌دهند و اگر شخص از بدو تولد با تربیت اسلامی رشد یابد سمت تقلب، گران‌فروشی، دزدی و ...نمی‌رود ،  تربیت خانوادگی در پیشگیری از فسادها بسیار مهم است که از ابتدای تولد فرزندان باید مورد دقت قرار گیرد.

وی در خصوص تفاوت‌های حکومت اسلامی با دیگر حکومت‌ها در جهان توضیح داد: حکومت مقدس جمهوری اسلامی از جهات عدیده غیرقابل مقایسه با تمام حکومت‌های پیشین است زیرا که این حکومت را مردم با حضور و جانفشانی به وجود آوردند و مرجعیت تقلید در رأس این نظام است، این حکومت امتیازات بی‌سابقه و بزرگی نسبت به حکومت‌های دیگر دارد که به تبع این امتیازات سبب داشتن انتظارات بزرگی نیز از این حکومت می‌شود.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهار کرد: همه تلاش‌ها طی این چند سال این بوده که این نظام مایه شرف و سربلندی اسلام باشد که هم بتواند مشکلاتی از قبیل هجوم و چپاول کشورهای بیگانه و هم مسائل فرهنگی را مدیریت کند.

فاطمی گفت:  این وضعیت حاضر از لحاظ نظم، امنیت و مسائل فرهنگی روز قابل مقایسه با اوایل انقلاب و حتی زمان شاهنشاهی نیست و در اوج افتخار است اما مسائل مذهبی و معنوی نیز باید تقویت شوند.

وی با بیان اینکه یک لحظه غفلت سبب نابودی یک میراث گرانبها خواهد شد، خاطرنشان کرد: افراد دولتی و افرادی که در این بین نقش دارند باید بدانند که شخص خودشان مطرح نیست بلکه آبروی ایران و اسلام مطرح است و یک لحظه سستی سبب آسیب دیدن فرهنگ تشیع و میراث پیغمبر(ص) خواهد شد.

انتهای پیام /1027ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۲۳:۱۸

12 Feb 2021