۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۶۶۷۲

بهمنی متفاوت اما تماشایی

مردم چهارمحال و بختیاری بر حسب عادت ۴۲ ساله خود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بازهم در ۲۲ بهمن ماه وارد میدان شدند تا اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.
بهمنی متفاوت اما تماشایی
به گزارش جهانبین نیوز؛ صبح امروز مردم به حسب عادتی ۴۲ساله خود را به رزمایش اقتدار، عزت و آزادی ایران اسلامی رساندند.
 
خیابان های شهر قدم گاه مردان و زنانی شد که آمده بودند تا سرود خمینی ای امام و لبیک یا خامنه ای سر دهند و همچون موجی خروشان کاخ های سیاه و سفید سیاست بازان متوهم غربی را به ویرانه ای بدل کنند.
 
در خیابان کاشانی شهرکرد مردان بختیاری را می دیدی که چفیه بر دوش و با گرفتن پرچم جمهوری اسلامی سوار بر اسب   همچون سال های حماسه و جهاد پرچم دار این حضور با شکوه بودند.
 
از سوی دیگر، پرچم های به اهتزاز در آمده ایران همیشه سر بلند، هر نگاه عاشق وطنی را به خود جذب می کرد و هویت یک ملت را به رخ قاب دوربین عکاسان می کشید.   

 
هرچه به ساعت ظهر نزدیک میشد لحظه به لحظه به تعداد خودروهای داخل رژه افزوده می شد و مردان ، زنان و کودکانی را شاهد بودیم که پرچم را بدست گرفته و با صدای یکنواخت بوق های ماشین و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل چشم و گوش دشمنان را کر می کرد.
 
مردم آمده بودند که بگویند حتی با آمدن کرونا بازهم ما از ارزش ها و باورهای خود لحظه ای کوتاه نمی آییم.
 
  اما آنچه عزمت راهپیمایی 22 بهمن را دو چندان کرد، فعالیت مشتاقانه جانبازان و ایثارگرانی بود که با وجود درد ها و عوارض ناشی از حضور در جنگ تحمیلی، همچنان استوار بر آرمان های انقلابی شان ایستاده اند و با وجود سینه های مجروح که صدای خس خس نفس هایشان در لا به لای شعار های ضد استکباری شنیده می شد، پاهایی که در کنار اروند رود جا گذاشتند و چشم هایی که منزلگاه ترکش های دشمن شد و چراغ دل را روشن کرد، آمده بودند تا یک بار دیگر پشتوانه مقتدری برای آرمان های انقلاب اسلامی ایران باشند و در کنار آن ها پاسداران و نیرو انتظامی را هم می دیدی که فارغ از جایگاه و پایگاه سیاسی خود، به این موج خروشان پیوستند تا کنار مردم یک بار دیگر ایثار اجتماعی را معنا ببخشند. 

 
امسال ۲۲ بهمن به خاطر شرایط کرونا  متفاوت از سال های گذشته بود اما هیچ از شکوه و اقتدار آن کم نشد ، زنان و مردانی غیور چهارمحال و  بختیاری بازهم وارد میدان شدند یکی با موتور، دیگری با خودرو خود  عده ای هم سوار بر اسب همگی پرچم جمهوری اسلامی ایران را به دست گرفته و با صدای یکنواخت و رسا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.
 
این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۱۲:۳۶

10 Feb 2021