۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۴۶۶۷۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم ( ع)

مردم، پای کار انقلاب و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم ( ع) گفت: حضور باشکوه مردم نشان داد بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی، مردم همچنان پای کار و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند.
مردم، پای کار انقلاب و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند
به گزارش جهانبین نیوز; سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم ( ع) در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طی بازدیدی که به همراه رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مسیر راهپیمایی امروز صورت گرفت، دیدیم که حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر است، حضور مردم به حدی بود که در این مسیر شاهد ترافیک سنگینی بودیم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم ( ع) افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا اما باز هم شاهد حضور بی سابقه مردم ولایتمدار شهرکرد و چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بودیم.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن آن هم در قالب راهپیمایی موتوری و خودرویی تبلیغات بسیار خوب در فضای مجازی بود.

سردار اکبری اضافه کرد: با توجه به تعداد بسیار زیاد خودرو‌ها و خانواده‌هایی که در آن‌ها بودند به نظر می‌رسد تعداد شرکت‌کنندگان امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن از سال‌های گذشته بسیار بیشتر بوده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم ( ع) عنوان کرد: این حضور باشکوه مردم نشان داد بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی، مردم همچنان پای کار و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند.

وی بیان کرد: مردم ثابت کردند که در بحث ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی همچنان در عرصه بوده و با همه مشکلات و شرایطی سختی که با آن مواجه‌اند دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنمی‌دارند.

انتهای پیام/ ۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۸:۲۱

11 Feb 2021