۰
plusresetminus
مدیر عامل نان صنعتی ناندیس سفید دشت گفت: از ۱۰۰ درصد ظرفیت کارخانه نان صنعتی ناندیس تنها ۱۰ درصد آن کار می کند.
نان صنعتی ناندیس تنها با ۱۰  درصد ظرفیت مشغول به کار است/ نبود سرمایه در گردش بزرگ ترین مشکل این کارخانه
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حسین سپهری مدیر عامل نان صنعتی ناندیس سفید دشت در جمع  اعضا بسیج رسانه اظهار کرد: این واحدصنعتی در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و با زیر بنا ۷هزار متر بنا شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر  از ۲ خط تولید در این کارخانه یک خط آن فعالیت می کند عنوان کرد: در حال حاضر خط تولید نان سطحی با ظرفیت ۴ تن  کار می کند این در حالی است که ظرفیت هر کدام از خط تولیدها ۲۰ تن در سال است.

سپهری با اشاره به اینکه۱۵ میلیون دلار سرمایه گذاری اول برای راه اندازی این کارخانه بوده است بیان داشت : ۱۱ میلیون دلار از صندوق تسهیلات ارزی برای خرید ماشین آلات ما توانسته ایم استفاده کنیم.

وی  با بیان اینکه ازسال ۹۴ این طرح افتتاح و از سال ۹۶ تولید شروع شد عنوان داشت : در حال حاضر نان شیرمال و قندی با ماندگاری ۴ تا ۶ ماه تولید می شود.

سپهری با اذعان بر اینکه مشکلات از زمانی که خط را خریداری کردیم آغاز شده است گفت: ما برای خریداری این دستگاه ها با تحریم مواجه بودیم و به خاطر کمبود سرمایه در گردش این خط نیمه تعطیل است.

وی با بیان اینکه ما محصولات اولیه را آزاد خریداری می کنیم و تنها یک سهمیه بسیار ناچیز برای خرید روغن داریم گفت: سهمیه آرد و شکر نداریم و آن را آزاد خریداری میکنیم.

سپهری در پایان با بیان اینکه مشارکت در تولید از اهمیت بالایی برخوردار است خاطر نشان کرد: بنیادهای تعاونی می توانند سهم بخرند و در سرمایه گذاری شرکت کنند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ این بازدید به همت سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری بوده است.

لازم به ذکر است بازدید خبرنگاران از واحدهای تولیدی و همچنین انعکاس مشکلات و ظرفیت کارخانه ها  به همت سازمان بسیج رسانه از جمله برنامه های  این سازمان  است.

انتهای پیام /۱۰۲۰ ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۳۹:۳۸

9 Feb 2021