۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۶۶۵۱
رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

صف‌آرایی رسانه‌های بیگانه علیه ملت ایران/ عده‌ای در دولت اصلاحات، گِرای تحریم‌ها را به دشمن دادند

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از دفاع مقدس شقاق دیگری از جنگ علیه ملت ایران آغاز شد، به‌ظاهر جنگ فیزیکی و نظامی تمام شد اما شکل دیگری از مبارزه علیه ملت ایران آغاز شد که شامل جنگ فرهنگی، جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و... بود.
صف‌آرایی رسانه‌های بیگانه علیه ملت ایران/ عده‌ای در دولت اصلاحات، گِرای تحریم‌ها را به دشمن دادند
البرز لله‌گانی رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: پس از پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به ایدئولوژی ویژه این نظام و مبارزه همه‌جانبه که با ظلم و ستم داشت، استکبار جهانی به سردمداری ایالات‌متحده آمریکا مبارزه‌ای همه‌جانبه را علیه آن آغاز کرد.

وی گفت: نظام استکباری ابتدا تحرکات خود را از طریق لانه جاسوسی (سفارت آمریکا در تهران) آغاز کرد، سپس انواع و اقسام کودتاها را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پایه‌ریزی کرد، بعد هم حمله مستقیم در صحرای طبس را صورت داد که به مدد الهی خنثی شد، پس از آن به تحریک قومیت‌های مختلف پرداخت و درنهایت با راه‌اندازی جنگی هشت‌ساله علیه ملت ایران خسارت‌های فراوانی را به کشور وارد کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با رهبری بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) شکست‌های پی‌درپی را تجربه کرد و هشت سال دفاع مقدس با پیروزی و بدون آنکه حتی یک وجب از خاک این کشور از دست برود به پایان رسید، افزود: بعد از دفاع مقدس شقاق دیگری از جنگ علیه ملت ایران آغاز شد، به‌ظاهر جنگ فیزیکی و نظامی تمام شد اما شکل دیگری از مبارزه علیه ملت ایران آغاز شد که شامل جنگ فرهنگی، جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی و... بود.

لله‌گانی ادامه داد: با رهبری مقام معظم رهبری شکست‌های بی‌نظیری بر دشمن تحمیل شد، اما با روی کار آمدن دولت اصلاحات در سال 76 و ارسال برخی کدها از داخل به خارج از کشور شاهد شروع تحریم‌های ظالمانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم بودیم که هدف آن ایجاد ناامیدی در مردم و جدا شدن آن‌ها از نظام بود.

وی با بیان اینکه دامنه تحریم‌ها روزبه‌روز گسترده شده و حتی از سازمان‌ها و نهادها به افراد رسیده است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری از وضعیت موجود به نام جنگ اقتصادی تعبیر کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروزه با گسترش دامنه رسانه‌ها، تغییر هویت رسانه‌ از مکتوب به مجازی و افزایش نفوذ آن‌ها در بین مردم، دشمن جنگ جدید و همه جانبه‌ای به نام جنگ رسانه‌ای را علیه ایران به راه انداخته است.

لله‌گانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیاناتی درباره جنگ رسانه‌ای فرمودند که امروز نظام اسلامی با یک جنگ اقتصادی مواجه است، این جنگ از یک اتاق جنگ با دقت و اهتمام کامل هدایت می‌شود، اما در کنار این نبرد یک جنگ رسانه‌ای نیز در جریان است که  اغلب اوقات از آن غفلت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امروزه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با بکار گیری تمام ظرفیت‌های خود در جنگ بسیار مهم رسانه‌ای وارد شده‌اند و دامنه آن را به داخل خانواده‌ها کشانده‌اند، یادآور شد: این دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای که تعداد آن‌ها به بیش از 270 شبکه می‌رسد با استفاده از شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های مختلف اینترنتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اهدافی که این شبکه‌های خارجی دنبال می‌کنند از بین بردن اعتماد به نفس ملی، ایجاد جو بی‌اعتمادی به مسؤولان نظام، ایجاد چهره مخدوش از جمهوری اسلامی، بی‌اهمیت نشان دادن پیروزی‌های چشمگیر نظام، ناچیز انگاشتن دستاوردهای بسیار بزرگ انقلاب و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد ناامیدی و یاس در مردم است.

لله‌گانی با اشاره به اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی شبانه‌روزی شده است، از کشورهای مختلف گروه‌های مختلف سازمان‌دهی شده‌ و در این جنگ تلاش می‌کنند، بیان کرد: در سوی دیگر میدان، رزمندگان جدیدی پا به عرصه میدان گذاشتند که در خط مقدم این جنگ با حملات پدافندی و آفندی در حال مقاومت و حمله هستند، این رزمندگان کسانی نیستند جز جوانان متعهد و دلسوز در رسانه‌های مختلف که بسیاری از آن‌ها بسیجیان رسانه‌ای و خبرنگاران متعهد هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز به نیروی بسیجی متعهد در این جنگ رسانه‌ای، آموزش‌های دانشگاهی و حوزوی در سطوح مختلف آغاز شد و تعداد تحصیل‌کردگان این میدان به‌سرعت رشد کرد، ادامه داد: درست است که این میدان نبرد نابرابر را دشمن ایجاد کرده اما باید در این میدان حضور پیدا کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در عرصه توییتر حضور نخبگان تحصیل‌کرده و متعهد بسیار چشمگیر است که حملات خوبی را در این عرصه علیه دشمن به راه انداختند.

لله‌گانی اضافه کرد: در شبکه اجتماعی اینستاگرام مقداری دچار کم‌کاری هستیم که باید تدبیر شود در این فضا بهتر و مؤثرتر وارد شویم تا بتوانیم حرکات دشمن به‌خصوص اینکه علیه نوجوانان طرح‌ریزی می‌شود، را خنثی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نیاز امروز انتقال پیام جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی به ملت‌های مختلف است و بستر فضای مجازی بهترین مکان برای انتقال این پیام با هزینه بسیار کم است، گفت: جوانان و ملت‌های دنیا آماده شنیدن صدای حق و اسلام ناب هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با ایجاد حس امیدواری در بین مردم و بیان هنرمندانه دستاوردهای نظام، همچنین بیان مطالبات به‌جا و به‌حق باید کم‌کاری‌های مسؤولان را به نمایش بگذاریم و با آگاهی بخشی به عموم مردم کشور موجبات روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی و متعهد که جزو دستورات مقام معظم رهبری است را فراهم کنیم تا در جهت ایجاد تمدن سازی اسلامی که باز از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بیانیه گام دوم انقلاب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/1031ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۸:۵۱

9 Feb 2021