۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۴۶۶۴۷
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل؛

دهمين خانه هلال اردل افتتاح شد

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل گفت : به مناسبت دهه مبارک فجر دهمين خانه هلال شهرستان اردل در روستاي آليکوه افتتاح شد.
دهمين خانه هلال اردل افتتاح شد
شيروان خسروي رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل  در مراسم افتتاح خانه هلال در روستاي آليکوه از توابع بخش مرکزي اين شهرستان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: استفاده از ظرفيتهاي داوطلبانه و پتانسيل بالاي مردم هيدج در تحقق اهداف والاي هلال احمر به ويژه در حوزه صلح و سلامت و نيز استفاده مطلوب شهروندان از آموزشهاي امدادي اين جمعيت و آمادگي در برابر حوادث و سازماندهي تيم هاي واكنش سريع در مخاطرات از مهمترين اهداف ايجاد خانه هاي هلال است.

خسروي با بيان اينکه دهمين خانه هلال در شهرستان اردل افتتاح شد اظهار کرد: با افتتاح خانه هلال روستاي آليکوه در مواقع بحراني از تيم هاي مستقر در اين روستا استفاده مي شود تا خدمات امدادي و نجات تا رسيدن اكيپ هاي جمعيت هلال احمر به موقع و با سرعت بيشتري به مردم ارائه شود.

وي با بيان اينکه جمعيت هلال احمر بايد داوطلبانه و با همكاري مردم فعاليت كند، تصريح كرد: مهم ترين هدف خانه‌هاي هلال روستايي توانمند سازي اهالي براي مواقع حساس و بحراني است.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۲۰:۵۳

9 Feb 2021